Gå til innhold

26 uker - svette/utflod/fostervann???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det her er flaut..og jeg er glad jeg går med svarte bukser og tightser, så det ikke synes :( 
Den siste uka, så har jeg vært våt gjennom trusa og tightsen.I tightsen så er flekken på kanskje 5x3cm?!Noen ganger mindre..
Det lukter ikke noe spesielt av det.Er ikke tiss.
Jeg merker ikke at det kommer noe ut.
Merker det først når jeg reiser meg at jeg er våt mellom beina... :/ 
Veldig flaut...Noen som vet!?Skal til legen senere idag..

Anonymous poster hash: f3480...7c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være fostervann, utflod eller tiss. Best å få det sjekket hos lege. Jeg lakk fostervann på slutten av graviditeten og måtte settes i gang pga fare for infeksjon. La oss håpe det ikke er det hos deg, siden du fortsatt har en god stund til termin 😉

Anonymous poster hash: 71b04...816

Skrevet

Ta på deg en svart truse, utfloden vil bli hvit når den tørker, fostervann vil tørke helt uten å sette flekker.

Skrevet

Jeg hadde det sånn rundt den tiden i graviditeten. Svettet mye der nede og økt utflod. Ble klam/fuktig gjennom tøyet av og til.

Anonymous poster hash: 4fc62...05c

Skrevet

Jeg fikk vannavgang i uke 25, endte med fødsel i uke 28. T kontakt med føden!

Anonymous poster hash: 36597...89a

Skrevet

Jeg begynte i ca uk 27 å bli ganske våt i trusa, brukte litt tykke truseinnlegg, så prøv det. Eller bind. Det som kom ut var blankt og luktet søtt, ikke urin. Det var som vann, så mye at buksene kunne bli litt våte. Jeg tok det opp med både fastlegen og jordmor men begge sa at det mest sannsynlig var bare utflod fordi gravide får ofte mer utflod. Jeg godtok svarene der og da men angret litt på at jeg ikke ba om å få en sjekk på sykehuset, magefølelsen min sa at det var fostervann. Altså det gikk bra med meg og barnet, ingen infeksjoner. Men vannet mitt gikk i uke 38, da rant det mye så det var ingen tvil, ble satt i gang pga ingen rier, fikk antibiotika pga infeksjonsfaren. Men jeg luktet på fostervannet da, og det var samme lukta som "utfloden" jeg hadde. Så jeg tror at jeg kan ha lekket fostervann fra uke 27. Skjer det i neste svangerskap og så skal jeg be om en sjekk for å føle meg trygg.

Anonymous poster hash: 3711e...a5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...