Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Har forsøkt å spørre ulike foreldre og ei som har konfirmant til helgen de skulle gi sønnen speilreflekskamera og et fotokurs så det var presangen fra henne og mannen. De tjener over middels godt siden mannen er advokat og hun er spesialsykepleier. Noen andre naboer skulle gi sønnen sin 5000 kroner og festen og de tjener også greit, han er avd.leder i et firma og hun er hjelpepleier. Jeg er sykepleier og min mann er ingeniør, men jeg må si jeg er helt blank på hvor mye penger vi burde gi vår sønn som konfirmeres til helgen. Jeg har kjøpt han iphone 6 som han har ønsket seg, men vi tenkte å gi et pengebeløp også men som sagt jeg aner ikke hvor mye vi burde gi han. Anonymous poster hash: 79fd7...e4a
Gjest Zaria Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Jeg ga datteren min et gullhjerte til konfirmasjonen pluss festen og klær selvfølgelig😃
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Hadde lagt meg på rundt 5000 tror jeg rundt og greit tall tenker jeg, med tanke på at han og får mobil og selskap og sikkert klær Anonymous poster hash: f4a84...f06
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Jeg skjønner virkelig ikke hva stillingen på jobb hos folk har å si for hva man skal gi i komfgave? Jeg kjenner ei som er assistent i barnehage og alenemor. Hvor mye bør hun gi ut fra sin stilling i konfirmasjon? Viss jeg legger til at samme barnehageassistenten arvet over 10 millioner og er gjeldsfri med hus og hytte, bør hun gi større gave til konfirmasjonen da? Kjenner også to ingeniører som begge jobber i olja, har svært hus og tjent mye penger. Begge står nå i fare for å midte jobben. Hvor mye skal de gi? Anonymous poster hash: ab910...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå