Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Han klager over at jeg ikke anerkjenner ham og skryter, og at jeg ikke hører på ham. Jeg skryter jo, men ikke alltid. Når vi diskuterer noe må han alltid ha siste ordet, og han må bestemme hvordan jeg skal svare og være. Han skal også bestemme når diskusjonen (krangelen) er over, og vil avslutte med å klemme. Jeg trenger tid og rom, men det får jeg ikke. Han tvinger til seg en klem "for å gjøre opp". Blir helt sliten av denne elendige kommunikasjonen...! Anonymous poster hash: 6a9ed...1ff
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Hvor lenge har dere vært sammen? Barn sammen? Anonymous poster hash: 4a8ad...8f8
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 9 år... Ett barn.. Hi Anonymous poster hash: 6a9ed...1ff
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Noe av det viktigste i et forhold er raushet ovenfor hverandre. Gi hverandre rom til å være den dere er. Gi hverandre tid og det dere har behov for. Det virker det ikke som dere gjør. Har du gitt klar beskjed om at du trenger rom og tid? Lytter dere til hverandre? En klassiskøvelse i kommunikasjon er å la hver person få snakke ferdig, så gjenforteller den andre, for å se om der er full forståelse av budskapet. Om du er skrytete, hva så? Det er sånn du er. Dere er to om å diskutere og ingen av dere kan bestemme hvordan den andre skal svare. Diskusjonen er ikke over før begge er enige om at den er det, uavhengig av om dere har kommet til enighet. Det gjør man jo ikke alltid. Sett pris på at han vil klemme, men ikke klem før du "mener" det. Anonymous poster hash: 6563a...ad3
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Du har nok rett... Føler han er så "satt", umulig å være fleksibel, og da går ting i stå for meg. Og de påtvungne klemmene, enda jeg har sagt/sier tydelig i fra om at jeg ikke er klar. Føler han bare vil prakke seg og sitt på meg, mens jeg og mine tanker er uten betydning. Han sier det ikke går an å snakke med meg, men det var han som dro ut for å jogge seg en tur nå... Skummelt at jeg gleder meg til arbeidshelg, for da slipper jeg dette... Hi Hi Anonymous poster hash: 6a9ed...1ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå