Gjest ♡perla Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Anbefales det? Hvilken hytte til mor med to store og to små? ☺
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Jeg syntes det var oppskrytt. Men var der med en 2-åring, mulig det er gøyere for litt større barn. Anonymous poster hash: 55f48...72e
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Vurderte det. Men når jeg undersøkte nærmere så ble jeg litt i tvil, fikk litt jallafølelse av hele opplegget.. Dessuten det virker som der begynner å bli fullt, hvertfall i juli. Anonymous poster hash: 32d2f...1d3
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Anbefales det? Hvilken hytte til mor med to store og to små? ☺ Jeg syns det er en kjempe camping, vært der mange år. Alt er veldig bra gjennomført, underholdning på dag og kveldstid 😊 Blir desverre veldig fort fult, så greit og være tidlig ute, er også bare 5 min unna stømstad sentrum og 10 min unna Nordby senter og grensen med bil. Dere kunne kanskje bodd i piratbyen, leilighetene på 2etasjer eller i kapteinsbyen. Anonymous poster hash: 14569...e75
Marsipanmor Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Vi har vært der en gang og jeg synes det var veldig gøy..vi bodde i pirathytte og ungene koste seg masse 😊
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Datteren min elsket det. Hun var fem. Vi voksne følte at det var veldig plastic. Pirater som danser til Gangam style. Men vi hadde akkurat vært i Abra Havn og var ganske bortskjemt på kvalitet Men verd et besøk. Anonymous poster hash: 472a8...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå