Gå til innhold

I morgen starter jeg på ketolyse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drittlei pco, kviser, plagsom mage, overvekt.

Hva er dine beste tips? Oppskrifter?

Anonymous poster hash: 5710d...bd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du skal legge om såpass drastisk bør du lese deg opp og sette deg godt inn i hva ketose innebærer, hva du kan/ikke kan spise, hvordan kroppen kan reagere etc.

Anonymous poster hash: 0a074...d81

Skrevet

Om du skal legge om såpass drastisk bør du lese deg opp og sette deg godt inn i hva ketose innebærer, hva du kan/ikke kan spise, hvordan kroppen kan reagere etc.

Anonymous poster hash: 0a074...d81

Ja, det har jeg. Meldte meg også inn i et oppfølgingsprogram. Skal kickstarte med ketolyse og så over på lavkagbo/paleo etter jeg har nådd vekt og fått kontroll på huden.

Skrevet

Vær innstilt på at du kommer til å føle deg som "dritt" i en uke eller to fremover.

Hold deg unna erstatningsmat en god stund, lær deg å spise ordentlig mat. Med det så mener jeg ting med kunstig søtning, lavkarbobrød osv.

Les deg opp, og les på maten du spiser. Jeg ble overrasket over hvor mye dritt mye mat inneholder.

Skrevet

Det vurderer jeg også,men synes det erså utrolig mye å sette seg inn i.

Anonymous poster hash: 2f47d...e58

Skrevet

Lag deg en profil på Lavkarbo.no :) MASSE oppskrifter der og flinke søte menn og kvinner som hjelper hverandre :)

Anonymous poster hash: a69b0...106
Skrevet

Så flott avgjørelse, lykke til!

Jeg har selv tenkt at jeg må over på lavkarbo igjen.. Føler meg mye bedre med det kostholdet, men nå er jeg visst inni en sukkerdop periode.. Det er såå vanskelig å ligge unna sjokoladen.. :-(

Kanskje denne tråden kan sparke meg igang igjen..?

Omelett til frokost med egg og ost- var min faste frokost..

Si fra hvordan det går da!?

Power! :-) you can do it!

Anonymous poster hash: 0cd24...da4

Skrevet

Hvordan gikk det i dag?

Hva spiste du?

Jeg spiste 3 speilegg litt ost og to tomater :-)

Føler meg fin, svetter noe, og hadde litt hodepine som forsvant etter jeg drakk et stort glass vann.

Så langt ikke så galt, men vet jeg kan føle meg elendig de første dagene før kroppen har satt i gang fett forbrenningen..

Skrevet

Liker godt å lage grateng av blomkål/brokkoli med litt rømme/fløte og ost. Å spise dampet laks ved siden av. Tenker det blir middagen i dag.

Ellers skal jeg kjøpe inn mer egg, ost, avokado, salatgrønnsaker (kan jeg spise nermest ubegrenset av :-)) se hva slags kjøtt/kylling som er på tilbud.

En annen middag jeg liker er å lage spagetti bolognese, bare at jeg bruker dampede squash strimler som spagetti.

Jeg liker å dampe maten og heller bruke noe rømme/ost/god olje på salaten/ved siden av så det ikke skal "føles" så fett.. Litt hjernevasket, så må venne meg til at det er ok med fett. :-)

Skrevet

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger og gode tips. Skal definitivt prøve et par av tipsene jeg fikk. Som alternativ spagetti av squash.

Første dagen gikk overraskende bra. Jeg spiste egg og ost + paprika til lunsj. Middag ble salat, fetaost og hamburger (kun kjøttet med ost på) og kvelds ble en halv agurk rullet i ost og salami. Føler meg helt fin. Drakk en del farris i går.

Nå er jeg skikkelig motivert. Takk jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...