Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Leker deres barn på 8-9 år med leker enda eller er det bare spilling og fotball som gjelder? Vi har et hav av lego og andre leker men det står urørt. Blir det feil av meg å "tvinge" dem til å leke? Føler dagens barn slutter å leke så tidlig!!! Anonymous poster hash: 965a7...0cc
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har jenter, og her er det mest rollelek.. De har allverdens leker, men bruker dem lite. De spiller ikke heller, da. Det får de ikke lov til... Anonymous poster hash: 5be12...cc8
Bie-damen Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Har ei på 8 som elsker å bygge med Lego... Men fotball er også populært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå