Gå til innhold

Dere med 8-9-åringer...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leker deres barn på 8-9 år med leker enda eller er det bare spilling og fotball som gjelder? Vi har et hav av lego og andre leker men det står urørt. Blir det feil av meg å "tvinge" dem til å leke? Føler dagens barn slutter å leke så tidlig!!!

 

Anonymous poster hash: 965a7...0cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jenter, og her er det mest rollelek.. De har allverdens leker, men bruker dem lite. De spiller ikke heller, da. Det får de ikke lov til...

 

Anonymous poster hash: 5be12...cc8

Skrevet

Har ei på 8 som elsker å bygge med Lego... Men fotball er også populært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...