Gå til innhold

Denne danske gammelmanns-bonden på NRK1...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler som blir litt slitne av ham? Han holder på på gamle måten, prøver seg fram, skal gjøre alt for hånd med gammelt håpløst redskap som han skal sette sammen for hånd. Alt må jo ta en evighet og må da være veldig mye mer styr enn avling? Dette kan han umulig leve av? Han må ha verdens mest tålmodige kone...

Jeg er en 'økologisk' person, støtter kortreist og greier, men dette her blir bare latterlig...

Anonymous poster hash: e359b...628

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han lever nok av pengene han får inn på å lage TV av det.....

Anonymous poster hash: 63b04...9a4

Skrevet

Synes programmene er veldig interessante, og selv om han gjør ting på gammelmåten, ser det ut til å virke fint i den målestokk han driver.

Forøvrig må han ha en ekstrem energi som klarer å få til alt det han gjør. :sjokkert:

Skrevet

Jeg synes han er fantastisk sjarmerende ☺️👍

Skrevet

Jeg digger han! Det er helt fantastisk å se at noen holder på/tar frem igjen gamle tradisjoner og teknikker, slik at de ikke blir glemt. Det er en del av kulturarven vår.

Skrevet

Fler som blir litt slitne av ham? Han holder på på gamle måten, prøver seg fram, skal gjøre alt for hånd med gammelt håpløst redskap som han skal sette sammen for hånd. Alt må jo ta en evighet og må da være veldig mye mer styr enn avling? Dette kan han umulig leve av? Han må ha verdens mest tålmodige kone...

Jeg er en 'økologisk' person, støtter kortreist og greier, men dette her blir bare latterlig...

Anonymous poster hash: e359b...628

Du vet at du har en av-knapp på tv'en?

Anonymous poster hash: ca2c7...c69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...