Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Jeg misliker sterkt min bunadsko med tynn såle og en liten hæl, noe a la disse: Jeg liker best brede sko med litt tykk/kraftig såle over det hele (har litt vonde føtter), men det er vel umulig å få tak i bunadsko som ikke ser ut som dem på bildet, eller? Bilde fjernet av opphavsrettslige årsaker. Himmel og hav Brukermoderator Anonymous poster hash: df648...0be
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Går ikke an å svare på dette uten bilder... Latterlig regler på dette forumet... Anonymous poster hash: d41bd...2e3
LivetErEnLek Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Nå kan man ikke se bilde ditt så litt vanskelig å svare. Men vet at man kan få kjøpt snørestøvler til bunad *ønsker seg*
soleia Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Klaveness sine bunadsko skal vere bra kvalitet, er iallefall nøgd med mine. Du får sjå om det er noko her du likar? Det er vel dei som lagar snørestøvlar til bunad og. http://www.klaveness.no/nb/comfort/bunadsko
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har nettopp kjøpt bunadsko på Shoeday. Jeg kjøpte ikke de syntetiske til 299,- men de som er i ekte skinn til 499,. Veldig fornøyd!! Anonymous poster hash: 60737...2dc
Himmel og hav Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Det er ikke tillatt å dele bilder man ikke selv eier rettighetene til. Det man kan gjøre er å dele en link til det bildet man vil vise fram. Himmel og hav Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå