Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Evt områder/ hotell en bør unngå? Anonymous poster hash: 2e4dc...16c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Vil du bo i øst eller vest? Anonymous poster hash: 5312a...e27
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Melia. Meget god beliggenhet og flott hotell! Anonymous poster hash: 664f9...f21
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Øst eller vest- tja; har ikke peiling. Aldri vært der. Reiser med barn på 9 år😊 Anonymous poster hash: 2e4dc...16c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Novotel er fint. Det ligger sånn ca midt i byen(i bydelen som heter Mitte tror jeg..) hotellet ligger like ved Tiergarten som er en nydelig stor rekreasjonspark ikke langt fra zoologisk hage. Derfra går det busser hele tiden, til Alexanderplatz i øst og Charlottenburg på "beste vest". Anonymous poster hash: 5312a...e27
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Takk for svar:) Tar gjerne imot flere tips:) Noen som kan forklare hvordan byen er? Hva er liksom " sentrum". Vanskelig stille spørsmål når en ikke vet hva en skal spørre om;) Fins det en spesiell handlegate som mange byer har? Hvor ligger den isåfall i forhold til Zoologisk hage? Anonymous poster hash: 2e4dc...16c
Berta_78 Skrevet 11. mai 2015 #8 Skrevet 11. mai 2015 Sas-hotellet har en enorm fisketank som går gjennom alle etasjene. Skikkelig kuult for barna. Det har også veldig sentral beliggenhet. Berlin er supert for store og små, gled dere!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #9 Skrevet 11. mai 2015 Jeg kan anbefale Motel One. Veldig fine hotell til rimelig pris. Ellers hvis du vil ha noe mer gøyt, NHow Hotel. Der får man litt Blue Valentine følelse. Berlin er så stor så det har mange sentrum. F.eks Alexanderplatz, Kurfürstendamm (Ku'damm), Zoologischer Garten, Friedrichstraße, Prenzlauer Berg, Hackescher Markt. Anonymous poster hash: c6f2f...952
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #10 Skrevet 11. mai 2015 Takk for svar:)Tar gjerne imot flere tips:) Noen som kan forklare hvordan byen er? Hva er liksom " sentrum". Vanskelig stille spørsmål når en ikke vet hva en skal spørre om;) Fins det en spesiell handlegate som mange byer har? Hvor ligger den isåfall i forhold til Zoologisk hage? Anonymous poster hash: 2e4dc...16c En av de største handlegatetene, Ku'damm, ligger i gåavstand fra Zoo. Bor du altså i nærheten, bor du veldig sentralt. Anonymous poster hash: c6f2f...952
Monica Skrevet 11. mai 2015 #11 Skrevet 11. mai 2015 Vi bodde på Novotel Tiergarten og syntes det var veldig fint. Toget rett utenfor som går overalt. Og man bor rett ved Tiergarten parken, utrolig fint der. Så hadde de utrolig god frokost på hotellet der.
Mia_73 Skrevet 11. mai 2015 #12 Skrevet 11. mai 2015 Scandic ved Potsdamer Platz. T-bane stasjon rett utenfor døra, veldig sentralt og likevel ikke bråkete.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #13 Skrevet 11. mai 2015 Sofitel ved gendarmenmarkt er utrolig bra! Bodde der i slutten av november med utsikt rett ned til utrolig flott og koseligjulemarked! Kanskje ikke det mest barnevennlige da når jeg tenker meg om, men var perfekt for to voksne 😉 Anonymous poster hash: dc1bc...22c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #15 Skrevet 12. mai 2015 Hei jeg bor i Berlin, så med hotel kan jeg ikke hjelpe, aldri bodd på hotell her. Men Berlin har egentlig ikke ett sentrum som man kjenner fra andre byer, men hver bydel har sitt eget sentrum. Kuhdamm er en lang megastor turistmagnet, lite koselig, men med alle kjedene. Potsdamer platz- upersonlig, store bygninger og kjøpesentre. Ikke min smak. Hvis du vil oppleve litt mer autentisk Berlin, drar du til prenzlauer berg, og rusler f.eks kastanienalle fra eberswalder strasse og ned mot rosenthaler platz. (U-bahn). Besøk markedet på boxhagener platz eller winterfeldplarz på lørdag. Dra til markthalle neun i kreuzberg på torsdag kveld og hold deg unna alexanderplatz på kveldstid (mye vold). Anonymous poster hash: a0e92...162
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå