Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Sett at din mann ville prøve analsex og du ikke ønsket dette. Hadde du prøvd for hans del? H or ofte suger du mannen? Hvilken stilling har dere mest? Liker du å ri mannen? Anonymous poster hash: dbc48...5e6
Gjest Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 1.Nei 2.Sjeldent 3. Singel om dagen og har ingen stilling å referere til! 4. Med den rette så
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 1. Ja 2. I blant (elsker det, blir så tent av å se han nyte) 3. Blir fort misjonær og bakfra liggende (skje?) siden jeg er veldig gravid (men blir ikke ofte ) 4. Liker å ri han ja, elsker som sagt å se han nyte <3 men jeg føler meg ikke vakker selv om han syntes jeg er det så blir nok sjeldnere enn nødvendig.. Anonymous poster hash: b2eba...b57
shewolf Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har aldri ville prøve anal før, men med min nye samboer er vi generelt mye mer kinky- og jeg har prøvd. Tør ikke så ofte, men synes det er helt sinnsykt deilig når vi får det til. Suger han stortsett hver gang vi har sex, som forspill. Når jeg har mensen suger jeg han og slikker han i anus + suger ballene hans, til han kommer. Vi varierer mye i stillinger, men jeg rir mest, så er det han på knærne med bena mine rett opp på andre plass og bakfra på 3.plass. Ellers varierer vi de stillingene mye. Han liker godt når jeg rir han baklengs Jeg liker å se han nyte meg, og føler meg som regel drit sexy på topp. Liker å ri. Føler for første gang at jeg får det skikkelig til. Har aldri vært så selvsikker i senga og hatt så bra sex som jeg har nå! Hurra
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 1. Jeg ombestemte meg etter mange år, så vi har prøvd, men fram til jeg selv ble nysgjerrig og ville, så nei. 2. Ca 2 av 3 ganger vi har sex, i perioder hver gang. Elsker det! Mest som forspill da. 3. Bakfra, vanlig, skje ... 4. Nei, det er sjeldent. Anonymous poster hash: 4e49f...f26
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 1.hadde prøvd det for begges del. Lest meg opp å lært litt om hvordan jeg kunne ha nytet det maks. 2. Jeg suger mannen svært sjeldent, 2 ganger annen hver måned kanskje. 3.misjonær, helt klart. Men i mange variasjoner, på siden, med en fot hit og dit.. 4. Liker det, men føler ikke det er da jeg nyter best. Men elsker å se mannen nyte meg på topp. Anonymous poster hash: 75f96...4c7
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Har prøvd anal før og det har ikke akkurat vært noe jeg har gjort for men egen del men i fjor på deilig sydenferie hadde vi analsex.. og jeg kom! Det hadde jeg aldri trodd! Anonymous poster hash: b2eba...b57
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #8 Skrevet 11. mai 2015 1.Nei 2.Sjeldent 3. Singel om dagen og har ingen stilling å referere til! 4. Med den rette så Sorry at jeg er utenfor tema, men er du singel??? Har sett for meg deg i et trygt forhold hvor dere fikk en attpåklatt? Klem Anonymous poster hash: 8a8d0...9e3
Miss Honey Skrevet 11. mai 2015 #9 Skrevet 11. mai 2015 1. tror det 2. nesten hver dag 3. varierer veldig 4. nei, gjør det aldri
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #10 Skrevet 11. mai 2015 1.nei 2. Ikke så ofte 3. Misjonær og doggy 4. Ja , vi liker det begge to . Anonymous poster hash: ffe0c...cb5
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #11 Skrevet 11. mai 2015 1. Elsker analsex, kommer dobbelt så villt da! Men om jeg i utganspunktet ikke ønsket det selv, hadde jeg nok likevel prøvd det en gang for mannens del. Jeg syns ikke jeg kan si nei uten å ha prøvd det minst en gang. 2. Er ikke spesielt glad i oralsex, hverken å gi eller få. Så blir litt dann og vann. Går fort over til noe annet, for å si det sånn. 3. Favorittstillinger er alle varianter med meg øverst. 4. Elsker å ri! Anonymous poster hash: 40b42...e41
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #12 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har aldri ville prøve anal før, men med min nye samboer er vi generelt mye mer kinky- og jeg har prøvd. Tør ikke så ofte, men synes det er helt sinnsykt deilig når vi får det til. Suger han stortsett hver gang vi har sex, som forspill. Når jeg har mensen suger jeg han og slikker han i anus + suger ballene hans, til han kommer. Vi varierer mye i stillinger, men jeg rir mest, så er det han på knærne med bena mine rett opp på andre plass og bakfra på 3.plass. Ellers varierer vi de stillingene mye. Han liker godt når jeg rir han baklengs Jeg liker å se han nyte meg, og føler meg som regel drit sexy på topp. Liker å ri. Føler for første gang at jeg får det skikkelig til. Har aldri vært så selvsikker i senga og hatt så bra sex som jeg har nå! Hurra Kan jeg spørre om bra rideteknikker? Anonymous poster hash: 34be9...d83
shewolf Skrevet 12. mai 2015 #13 Skrevet 12. mai 2015 Jeg har aldri ville prøve anal før, men med min nye samboer er vi generelt mye mer kinky- og jeg har prøvd. Tør ikke så ofte, men synes det er helt sinnsykt deilig når vi får det til. Suger han stortsett hver gang vi har sex, som forspill. Når jeg har mensen suger jeg han og slikker han i anus + suger ballene hans, til han kommer. Vi varierer mye i stillinger, men jeg rir mest, så er det han på knærne med bena mine rett opp på andre plass og bakfra på 3.plass. Ellers varierer vi de stillingene mye. Han liker godt når jeg rir han baklengs Jeg liker å se han nyte meg, og føler meg som regel drit sexy på topp. Liker å ri. Føler for første gang at jeg får det skikkelig til. Har aldri vært så selvsikker i senga og hatt så bra sex som jeg har nå! Hurra Kan jeg spørre om bra rideteknikker? Anonymous poster hash: 34be9...d83 Tingen er, at jeg egentlig aldri har fått det til så bra før- og jeg vet ikke om det har noe med kroppen til nåværende kjæreste å gjøre? Men jeg skal prøve å forklare. Det blir sikkert sånn passe teit men Versjon 1: Ligger lent over han og løfter rumpa rett opp og ned. Litt som twerking på en måte. Her er det litt viktig hvor man sitter også, for at man skal få penis mest mulig rett under skjeden, så man får max ut av lengde. Versjon 2: Sitter oppreist på knærne og skyver meg bakover og frem. Her hjelper det fort med litt oljer eller glid på lårene. Versjon 3: Sitter på huk foroverbøyd og går opp og ned (som lave squats) Versjon 4: Sitter på huk, bakoverlent med hendene mellom bena hans bak meg og glir bakover og frem. Versjon 5: Sitter oppreist på knærne og gnir meg frem og tilbake Versjon 6: Legg han litt nærme kanten på senga, så kan du ha ett bein på gulvet, og det andre kan du ha "på huk" og gå opp og ned. Da får man litt mer kontroll på bevegelsen. Versjon 7: Han sitter i stol og jeg står bøyd forover og beveger meg rett opp og ned. Som ved twerking litt igjen. I stol kan du også bevege deg rett frem og tilbake mens du står bøyd fremover. Også gjør jeg alle de samme baklengs. Det digger han. For da ser han mye bedre. Han liker når jeg sitter på penis, legger beina på skuldrene hans og gnir meg frem og tilbake. Denne stillingen får jeg lite ut av, men han liker det. Bare å skrive på PM til meg om du skulle lure på noe ang. disse. Synes det er småkleint å skrive sånt med nick så alle kan se Håper du får noe ut av det
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #14 Skrevet 12. mai 2015 1.Nei 2.Sjeldent 3. Singel om dagen og har ingen stilling å referere til! 4. Med den rette så Whaaaat, er du singel? TRodde du var godt gift jeg?? Du har da skrevet om mannen din for ikke så lenge siden? Håper alt er greit med deg… klem Anonymous poster hash: 91cf7...8fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå