Gå til innhold

Nekte mannen sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har ikke sex, jeg orker ikke og har ikke lyst.

Jeg merker frustrasjonen hans.

Hva mener dere? Kan jeg tvinge han til et liv i sølibat, eller skal jeg la han få ha seg andre steder?

Anonymous poster hash: 3c25a...c87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gitt han muligheten.

Anonymous poster hash: c41f2...34a

Skrevet

Jeg synes du skal jobbe for å få ork og lyst. Ikke for mannen din sin del, men for din egen og hele familien, mest din egen. Det å ha lyst på sex, og å ha god sex, er godt for helsen din og øker sjansen for at forholdet skal være godt og dermed et fint sted for barna å være. Hvorfor orker du ikke? Er det noe mannen din kan avlaste deg med? Hvorfor har du ikke lyst? Hva kan du ev. gjøre for å få lyst? Se filmer, lese erotiske noveller? Kanskje du trenger å snakke med en sexolog?

Jeg tenker at dersom man over lenger tid ikke vil/orker å ha sex, bør man ta skikkelig tak i det. Man kan ikke forlange at partneren bare skal "finne seg i det" dersom man ikke gjør noe for å finne en løsning selv en gang.

Anonymous poster hash: 557d3...202
Skrevet

Enig med #3. 

Jeg synes det er helt uaktuelt å gi mannen sjanse til å ligge med andre, da. Det hadde aldri skjedd her. Sølibat blir det ikke om han ordner ting på egenhånd heller. Alle kan klare seg med onanering.

Anonymous poster hash: 0e12b...42f
Skrevet

None ganger må man gjøre en ekstra innsats.. Det handler ikke bare om sex heller, det er jo hengivenhet og kjærlighet til hverandre..

Anonymous poster hash: c6c89...660
Skrevet

Jeg synes du skal jobbe for å få ork og lyst. Ikke for mannen din sin del, men for din egen og hele familien, mest din egen. Det å ha lyst på sex, og å ha god sex, er godt for helsen din og øker sjansen for at forholdet skal være godt og dermed et fint sted for barna å være. Hvorfor orker du ikke? Er det noe mannen din kan avlaste deg med? Hvorfor har du ikke lyst? Hva kan du ev. gjøre for å få lyst? Se filmer, lese erotiske noveller? Kanskje du trenger å snakke med en sexolog?

Jeg tenker at dersom man over lenger tid ikke vil/orker å ha sex, bør man ta skikkelig tak i det. Man kan ikke forlange at partneren bare skal "finne seg i det" dersom man ikke gjør noe for å finne en løsning selv en gang.

Jeg har bare avsmak av han.

Han foreslår også at jeg bør gå til en sexolog, men det vil jeg ikke.

Jeg har lyst på sex, bare ikke med han. Det har jeg fortalt han også. HI

Skrevet

Enig med #3.

Jeg synes det er helt uaktuelt å gi mannen sjanse til å ligge med andre, da. Det hadde aldri skjedd her. Sølibat blir det ikke om han ordner ting på egenhånd heller. Alle kan klare seg med onanering.

Så du mener jeg skal tvinge han til et liv med kun onani?

Skrevet

Enig med #3. 

Men hvorfor skal han det? Dersom mannen min hadde sagt at nå ville han ikke ha sex igjen, og ikke var det minste villig til å i det minste forsøke å finne ut hvorfor sexlysten ble borte og mente at onanering burde være godt nok, så hadde det blitt kroken på døren for oss. Et forhold handler om å gi og ta, og begge partene skal ha det så godt som mulig uten at man skal måtte gå på akkord med seg selv. At man har lav/ingen sexlyst er et problem, og da må man jo selvsagt forsøke å finne en løsning. Det handler jo om å gjøre ting for at begge partene skal ha det godt, og at en bare sier "nei takk, aldri mer" og ikke vil gjøre noe med det, er jo ikke akkurat et forsøk på å gjøre noe.

Skrevet

Enig med #3.

Så du mener jeg skal tvinge han til et liv med kun onani?

Nå kom du nettopp med ny informasjon: du ville bare ikke ha sex med mannen din. Da blir det noe heeeelt annet. Da synes jeg dere kan inngå en avtale om at dere begge kan gå i buksene til naboene. Jeg mener det da bør gå begge veier - ikke at bare han skal få lufte lillehjernen.

Skrevet

Jeg har bare avsmak av han.

Han foreslår også at jeg bør gå til en sexolog, men det vil jeg ikke.

Jeg har lyst på sex, bare ikke med han. Det har jeg fortalt han også. HI

Da tenker jeg at det er på tide å avslutte forholdet.

Skrevet

Enig med #3. 

Men hvorfor skal han det? Dersom mannen min hadde sagt at nå ville han ikke ha sex igjen, og ikke var det minste villig til å i det minste forsøke å finne ut hvorfor sexlysten ble borte og mente at onanering burde være godt nok, så hadde det blitt kroken på døren for oss. Et forhold handler om å gi og ta, og begge partene skal ha det så godt som mulig uten at man skal måtte gå på akkord med seg selv. At man har lav/ingen sexlyst er et problem, og da må man jo selvsagt forsøke å finne en løsning. Det handler jo om å gjøre ting for at begge partene skal ha det godt, og at en bare sier "nei takk, aldri mer" og ikke vil gjøre noe med det, er jo ikke akkurat et forsøk på å gjøre noe.

Først og fremst fordi jeg var enig med #3. Leste du det hun skrev? Jeg mente altså at HI burde prøve å ordne opp i dette med sexlysten først. Hadde hun ikke giddet det, hadde det vært annerledes, men jeg kan ikke sette meg inn i den situasjonen, for jeg ville gjort alt for å få sexlivet til å funke for oss.

Men så skrev hun etterpå at det kun gjaldt avsmak på mannen, ikke sex, og da stiller det seg helt annerledes. Jeg har gitt henne et svar som passer den nye informasjonen.

Skrevet

Han vil ikke ha sex med andre. Ikke at jeg heller skal det. HI

Skrevet

Da syns jeg du skal dumpe han så han kan få det bra uten deg. Stakkars mann

Skrevet

Er jo ikke min feil at jeg ikke vil ha sex med han! Hi

Skrevet

Klart det er din feil det er dine følelser, lyster og tanker som gjør at du ikke vill ha sex med mannen din, la han gå!

Skrevet

Er det postmannen sin feil da? Klart det er din feil.

Anonymous poster hash: 7aa1f...7f8

Skrevet

Hvis du ikke elsker mannen din som mannen din lenger og han bare er en kompis så syntes jeg du skal la han gå.. Han trenger tydeligvis deg mer enn du trenger han. Det må være utrolig bittert..

Rådgivning, finn tilbake til de gamle følelsene! Ikke la alt bare dø ut!

Anonymous poster hash: c6c89...660
Skrevet

Jeg har det nøyaktig som deg hi. Jeg har et godt forhold til mannen min men orker bare ikke tanken på sex med han. Han har den sinnssykt fine kroppen så det er ikke det det står på. Jeg har også sagt til han at det er greit at han har sex med andre, men han vil ikke.

Anonymous poster hash: be861...ec3

Skrevet

Klart det er... Og du kan i det minste gi han sjansen til å få et god liv med ei anna...
Skrevet

Jeg har det nøyaktig som deg hi. Jeg har et godt forhold til mannen min men orker bare ikke tanken på sex med han. Han har den sinnssykt fine kroppen så det er ikke det det står på. Jeg har også sagt til han at det er greit at han har sex med andre, men han vil ikke.

Anonymous poster hash: be861...ec3

Men Hi vil ha sex med andre bare ikke mannen sin. Er det sånn hos deg også?

Anonymous poster hash: c95a8...f91

Skrevet

Hva med ømhet og godhet for hverandre? Sex er så mye mer enn ut og inn. Tar dere på hverandre? Kysser? Om du vil ha sex, men ikke med ham, er det på tide å gå hver til sitt.

Anonymous poster hash: e74c6...1bf

Skrevet

Stusselig greier.

Du vil ha sex, men ikke med han.

Han vil bare ha deg, ingen andre.

Onanering holder ikke sier du, og det er ikke din skyld.

Bare stusselig.

Prøv å i det minste å være litt løsningsorioentert.

Anonymous poster hash: 2bf71...f8d

Skrevet

Det er bare å spre beina med den innstillingen at dette liker du så ordner det seg skal du se. Skjønner ikke helt det her jeg, at så mange ikke vil ha sex med partneren sin. Partneren dem har barna med og sannsynligvis(?) funnet attraktiv en gang i tiden. Om problemet er overvekt, skitten og uflidd kropp så er det noe annet selvfølgelig.

Mulig jeg er sær men jeg har to lange samboerforhold bak meg, og vi hadde herlig sex til den dagen vi gikk hver for oss. Et forhold uten sex er uaktuelt for meg, med mindre det er sykdom ol som er grunnen.

Anonymous poster hash: 5b059...6a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...