Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Jeg bor i Bergen og har noen slektninger i Trondheim jeg gjerne skulle besøkt i sommer. Siden jeg aldri har vært der før og svært sjeldent flyr, hadde jeg nok noen litt ukorrekte antakelser om hva det koster med en flybillett. Etter å ha googlet en del er det desidert billigste jeg kom fram til for meg og 4 barn ca 5600 kr tur/retur. Er det så billig som det blir, eller er det mulig å få det enda billigere? Og øker ev. prisen mer om jeg venter lenge med å bestille? Noe annet jeg må tenke på? Vi skal til Tyrkia senere på sommeren, så vi er forsikret og sånn. Hilsen grønnskolling Anonymous poster hash: 71cd7...51c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Du har tre valg: SAS, Wideroe og Norwegian - alle sammen har lavpriskalender. Det lønner seg å være tidlig ute Anonymous poster hash: 0d9be...fdc
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Du har tre valg: SAS, Wideroe og Norwegian - alle sammen har lavpriskalender. Det lønner seg å være tidlig ute Anonymous poster hash: 0d9be...fdc Så prisene stiger når det nærmer seg? Hvor finner jeg lavpriskalender da? Blir veldig glad om du kunne hjulpet meg litt HI Anonymous poster hash: 71cd7...51c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Lavpriskalender står det linket til på nettsidene til de ulike flyselskapene. Synes forresten det hørtes ut som en helt ok pris, det er vel ca 600 kr hver vei. Er vanskelig å få det så mye billigere enn det (og er veldig overraska over at du synes det er mye.....!) Hvis det er sas eller wideroe er også bagasje inkludert. Anonymous poster hash: aa1f4...c3d
Krumelur Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Kan ikke heller si at det er dyrt, dere er jo fem personer.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Lavpriskalender står det linket til på nettsidene til de ulike flyselskapene. Synes forresten det hørtes ut som en helt ok pris, det er vel ca 600 kr hver vei. Er vanskelig å få det så mye billigere enn det (og er veldig overraska over at du synes det er mye.....!) Hvis det er sas eller wideroe er også bagasje inkludert. Anonymous poster hash: aa1f4...c3d Det er Norwegian. Er ikke bagasje inkludert? Hva koster det i så fall da? Jeg har som nevnt veldig liten erfaring med å fly, så jeg trodde det var litt billigere. Synes stadig jeg ser tilbud på billetter til 299kr osv, og det til utlandet, så derfor trodde jeg innenlands var litt billigere HI Anonymous poster hash: 71cd7...51c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Tviler på at du finner rimelige alternativer, ingen upris. Anonymous poster hash: 995e0...bd7
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. mai 2015 #8 Skrevet 11. mai 2015 Det å fly i Norge er dyrt!! Jeg betalte 2500 tur retur nordnorge, for bare meg...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #9 Skrevet 11. mai 2015 Ok, jeg innser at det er en grei pris, det var som sagt bare jeg som trodde det skulle være litt billigere etter å ha sett flere annonser her og der med flypriser til 299kr til f.eks. London. HI Anonymous poster hash: 71cd7...51c
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. mai 2015 #10 Skrevet 11. mai 2015 Det å fly i Norge er dyrt!! Jeg betalte 2500 tur retur nordnorge, for bare meg... Og da er det ganske grei pris! Jeg reiste en gang Nordland-Kristiansand t/r for rundt 14 000 (Var ikke jeg som betalte da...puh...)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. mai 2015 #11 Skrevet 11. mai 2015 Ok, jeg innser at det er en grei pris, det var som sagt bare jeg som trodde det skulle være litt billigere etter å ha sett flere annonser her og der med flypriser til 299kr til f.eks. London. HI Anonymous poster hash: 71cd7...51c Jeg skjønner godt at du ble litt lurt der, men det er alltid dyrere innenlands...forstå det den som kan
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #12 Skrevet 11. mai 2015 Lavpriskalender står det linket til på nettsidene til de ulike flyselskapene. Synes forresten det hørtes ut som en helt ok pris, det er vel ca 600 kr hver vei. Er vanskelig å få det så mye billigere enn det (og er veldig overraska over at du synes det er mye.....!) Hvis det er sas eller wideroe er også bagasje inkludert. Anonymous poster hash: aa1f4...c3d Det er Norwegian. Er ikke bagasje inkludert? Hva koster det i så fall da? Jeg har som nevnt veldig liten erfaring med å fly, så jeg trodde det var litt billigere. Synes stadig jeg ser tilbud på billetter til 299kr osv, og det til utlandet, så derfor trodde jeg innenlands var litt billigere HI Anonymous poster hash: 71cd7...51c Pris på innsjekket bagasje er 140 kr pr stk, om dere vil sitte sammen bør dere reservere seter i tillegg (70 kr per person per veg). Anonymous poster hash: 995e0...bd7
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #13 Skrevet 11. mai 2015 Lavpriskalender står det linket til på nettsidene til de ulike flyselskapene. Synes forresten det hørtes ut som en helt ok pris, det er vel ca 600 kr hver vei. Er vanskelig å få det så mye billigere enn det (og er veldig overraska over at du synes det er mye.....!) Hvis det er sas eller wideroe er også bagasje inkludert. Anonymous poster hash: aa1f4...c3d Det er Norwegian. Er ikke bagasje inkludert? Hva koster det i så fall da? Jeg har som nevnt veldig liten erfaring med å fly, så jeg trodde det var litt billigere. Synes stadig jeg ser tilbud på billetter til 299kr osv, og det til utlandet, så derfor trodde jeg innenlands var litt billigere HI Anonymous poster hash: 71cd7...51c Da jeg sjekket Norwegian nå er det 5030 kr uten bagasje om ungene er mellom 2-11 år. Anonymous poster hash: 3d54d...b47
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #14 Skrevet 11. mai 2015 Lavpriskalender står det linket til på nettsidene til de ulike flyselskapene. Synes forresten det hørtes ut som en helt ok pris, det er vel ca 600 kr hver vei. Er vanskelig å få det så mye billigere enn det (og er veldig overraska over at du synes det er mye.....!) Hvis det er sas eller wideroe er også bagasje inkludert. Anonymous poster hash: aa1f4...c3d Det er Norwegian. Er ikke bagasje inkludert? Hva koster det i så fall da? Jeg har som nevnt veldig liten erfaring med å fly, så jeg trodde det var litt billigere. Synes stadig jeg ser tilbud på billetter til 299kr osv, og det til utlandet, så derfor trodde jeg innenlands var litt billigere HI Anonymous poster hash: 71cd7...51c Pris på innsjekket bagasje er 140 kr pr stk, om dere vil sitte sammen bør dere reservere seter i tillegg (70 kr per person per veg). Anonymous poster hash: 995e0...bd7 Takk! Da ble jeg litt klokere her. Ja, jeg bør vel sitte sammen med de to minste barna i det minste. HI Anonymous poster hash: 71cd7...51c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #15 Skrevet 11. mai 2015 Lavpriskalender står det linket til på nettsidene til de ulike flyselskapene. Synes forresten det hørtes ut som en helt ok pris, det er vel ca 600 kr hver vei. Er vanskelig å få det så mye billigere enn det (og er veldig overraska over at du synes det er mye.....!) Hvis det er sas eller wideroe er også bagasje inkludert. Anonymous poster hash: aa1f4...c3d Det er Norwegian. Er ikke bagasje inkludert? Hva koster det i så fall da? Jeg har som nevnt veldig liten erfaring med å fly, så jeg trodde det var litt billigere. Synes stadig jeg ser tilbud på billetter til 299kr osv, og det til utlandet, så derfor trodde jeg innenlands var litt billigere HI Anonymous poster hash: 71cd7...51c Da jeg sjekket Norwegian nå er det 5030 kr uten bagasje om ungene er mellom 2-11 år. Anonymous poster hash: 3d54d...b47 Nei, eldstemann er 13 år, så han regnes vel for voksen? HI Anonymous poster hash: 71cd7...51c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #16 Skrevet 11. mai 2015 Lavpriskalender står det linket til på nettsidene til de ulike flyselskapene. Synes forresten det hørtes ut som en helt ok pris, det er vel ca 600 kr hver vei. Er vanskelig å få det så mye billigere enn det (og er veldig overraska over at du synes det er mye.....!) Hvis det er sas eller wideroe er også bagasje inkludert. Anonymous poster hash: aa1f4...c3d Det er Norwegian. Er ikke bagasje inkludert? Hva koster det i så fall da? Jeg har som nevnt veldig liten erfaring med å fly, så jeg trodde det var litt billigere. Synes stadig jeg ser tilbud på billetter til 299kr osv, og det til utlandet, så derfor trodde jeg innenlands var litt billigere HI Anonymous poster hash: 71cd7...51c Da jeg sjekket Norwegian nå er det 5030 kr uten bagasje om ungene er mellom 2-11 år. Anonymous poster hash: 3d54d...b47 Nei, eldstemann er 13 år, så han regnes vel for voksen? HI Anonymous poster hash: 71cd7...51c Ja han regnes som voksen, men da får jeg opp 5270 kr uten bagasje + Anonymous poster hash: 3d54d...b47
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #17 Skrevet 11. mai 2015 Lavpriskalender står det linket til på nettsidene til de ulike flyselskapene. Synes forresten det hørtes ut som en helt ok pris, det er vel ca 600 kr hver vei. Er vanskelig å få det så mye billigere enn det (og er veldig overraska over at du synes det er mye.....!) Hvis det er sas eller wideroe er også bagasje inkludert. Anonymous poster hash: aa1f4...c3d Det er Norwegian. Er ikke bagasje inkludert? Hva koster det i så fall da? Jeg har som nevnt veldig liten erfaring med å fly, så jeg trodde det var litt billigere. Synes stadig jeg ser tilbud på billetter til 299kr osv, og det til utlandet, så derfor trodde jeg innenlands var litt billigere HI Anonymous poster hash: 71cd7...51c Da jeg sjekket Norwegian nå er det 5030 kr uten bagasje om ungene er mellom 2-11 år. Anonymous poster hash: 3d54d...b47 Nei, eldstemann er 13 år, så han regnes vel for voksen? HI Anonymous poster hash: 71cd7...51c Ja han regnes som voksen, men da får jeg opp 5270 kr uten bagasje + Anonymous poster hash: 3d54d...b47 Det er jo uansett noen hundrelapper billigere Takk, jeg skal sjekke. Anonymous poster hash: 71cd7...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå