Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Ammer sønnen min. Jeg har før jeg fikk barn vært ganske småspist. Fikk større appetitt i svangerskapet og gikk opp for mye. Nå skal jeg liksom ned i vekt men har gått opp fire, på toppen av de 9 som ikke ble borte etter fødsel. Jeg er konstant sulten. Jeg spiser sunt men blir ikke mett av normale mengder. Som for en time siden. Spiste et ostesmørbrød (med lett ost) en liten porsjon havregrøt og ett beger Yoplai double 0% Ganske mye mat og nå er jeg kjempe sulten. Eller kanskje det er mer fysen. Tenker på pizza og burger og får vann i munnen. Hvordan skal jeg klare å gå ned med et slikt behov for mat? Sønnen er nå fem måneder så dette har pågått noen måneder nå. Jeg har en gammel skade i et kne og jeg merker denne hver dag pga overvekt. Er dette behovet for mat normalt? Og er det noe jeg mangler av vitaminer og mineraler siden jeg fyser slik? Anonymous poster hash: bd553...983
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Jeg får det de kaller ulvehunger når jeg ammer. Blir aldri mett nok.....hvorfor det er slik aner jeg ikke... Men jeg tar prøver jevnlig hos lege å de har ikke funnet noen mangler... Anonymous poster hash: 41b95...820
Isola&Lille+julegave Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Jeg også blir sånn når jeg ammer. Helt forferdelig lagt på meg mye i den periodenbegge ganger.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Jeg går ned i vekt i hvert svangerskap, og opp under amminga. Blir bare ikke mett. Var i dåp i helga, og spiste 6 kakestykker. Hadde ingen sett meg, hadde jeg glatt spist seks til. Anonymous poster hash: 51fa6...80c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Kroppen bruker utrolig mye energi på å produsere all den melka... Anonymous poster hash: 971ba...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå