Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blåser og det regner. Blir så redd :(

Anonymous poster hash: 4ce10...d87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ja det kan være riktig så utrivelig med uvær. Særlig sterk vind. Får sette på tv el radio så du ikke hører vinden så godt.

Skrevet

Hvorfor er du redd for det?

Anonymous poster hash: 1121d...44a

Skrevet

Hvis du har angst for dårlig vær, så bør du kanskje ta deg en tur til legen og få noen beroligende medisiner...

Anonymous poster hash: 9dde9...6a8
Skrevet

Når hørte du sist om at noen her i Norge ble alvorlig skadet innendørs pga uvær? Pust med magen og tenk med hodet, ikke la følelsene knekke deg. Tenk "angst er irrasjonelt, det er ikke farlig"

Anonymous poster hash: 8bce0...434
Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Kristus i enga.

Hahaha! Jeg leste "Kristus i senga" og tenkte; jaja, what ever rocks your boat..

Hehe

Skrevet

Gråter fordi det er dårlig vær? Hvorfor det? Hallo, vi bør i Norge! Ja, innimellom regner og blåser det. Sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 404e1...475

Skrevet

Gråter fordi det er dårlig vær? Hvorfor det? Hallo, vi bør i Norge! Ja, innimellom regner og blåser det. Sånn er det bare.

Eller altså, vi BOR i Norge, ikke bør.

Skrevet

Kristus i enga.

Hahaha! Jeg leste "Kristus i senga" og tenkte; jaja, what ever rocks your boat..

Hehe

Jadda, funker like bra det! ;)

Skrevet

det både regnar og bles, altså? Ja då pleier eg og å ligge i fosterstiling med krampegråt. Slitsomt å ligge slik 2/3 av året!

Skrevet

Wow.. Jeg reagerte knapt når Olga, eller hva nå den siste stormen het, gjorde så hele huset her rista. Man har da forsikring.

Anonymous poster hash: 51dd7...1f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...