Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Holdt dere dere unna all kaffedrikking i perioden dere brukte skinnen? Anonymous poster hash: 02e8e...d02
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Nei, det gjorde jeg ikke. Drakk til og med rødvin. Men, jeg bleket tennene med ordentlig bleking, fra tannlegen. Eneste som har funka på meg. Anonymous poster hash: e56dc...e56
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Nei, det gjorde jeg ikke. Drakk til og med rødvin. Men, jeg bleket tennene med ordentlig bleking, fra tannlegen. Eneste som har funka på meg. Anonymous poster hash: e56dc...e56 OK, så bra! Jeg har også bleking fra tannlegen. Han sa jeg burde holde meg unna kaffe og rødvin, men jeg er ekstremt glad i kaffe, så det kan bli veldog vanskelig. Rødvin kan unnværes - da kan man jo bare drikke rød i stedet :-) Men det gikk ikke utover blekeresultatet, altså? HI Anonymous poster hash: 02e8e...d02
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Nei, det gjorde jeg ikke. Drakk til og med rødvin. Men, jeg bleket tennene med ordentlig bleking, fra tannlegen. Eneste som har funka på meg. Anonymous poster hash: e56dc...e56 OK, så bra! Jeg har også bleking fra tannlegen. Han sa jeg burde holde meg unna kaffe og rødvin, men jeg er ekstremt glad i kaffe, så det kan bli veldog vanskelig. Rødvin kan unnværes - da kan man jo bare drikke rød i stedet :-) Men det gikk ikke utover blekeresultatet, altså? HI Anonymous poster hash: 02e8e...d02 Nei, det gjorde ikke det. Men så er jeg ikke av dem som nærmest skyller tennene i drikker heller Jeg har i hvert fall pent, hvitt smil nå Anonymous poster hash: e56dc...e56
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Nei, det gjorde jeg ikke. Drakk til og med rødvin. Men, jeg bleket tennene med ordentlig bleking, fra tannlegen. Eneste som har funka på meg. Anonymous poster hash: e56dc...e56 OK, så bra! Jeg har også bleking fra tannlegen. Han sa jeg burde holde meg unna kaffe og rødvin, men jeg er ekstremt glad i kaffe, så det kan bli veldog vanskelig. Rødvin kan unnværes - da kan man jo bare drikke rød i stedet :-) Men det gikk ikke utover blekeresultatet, altså? HI Anonymous poster hash: 02e8e...d02 Nei, det gjorde ikke det. Men så er jeg ikke av dem som nærmest skyller tennene i drikker heller Jeg har i hvert fall pent, hvitt smil nå Anonymous poster hash: e56dc...e56 Bra, takk for svar! Anonymous poster hash: 02e8e...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå