Gå til innhold

Dere som har bleket tennene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt dere dere unna all kaffedrikking i perioden dere brukte skinnen?



Anonymous poster hash: 02e8e...d02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjorde jeg ikke. Drakk til og med rødvin.

Men, jeg bleket tennene med ordentlig bleking, fra tannlegen. Eneste som har funka på meg.



Anonymous poster hash: e56dc...e56
Skrevet

 

Nei, det gjorde jeg ikke. Drakk til og med rødvin.

Men, jeg bleket tennene med ordentlig bleking, fra tannlegen. Eneste som har funka på meg.

 

Anonymous poster hash: e56dc...e56

 

OK, så bra! Jeg har også bleking fra tannlegen. Han sa jeg burde holde meg unna kaffe og rødvin, men jeg er ekstremt glad i kaffe, så det kan bli veldog vanskelig. Rødvin kan unnværes - da kan man jo bare drikke rød i stedet :-)

 

Men det gikk ikke utover blekeresultatet, altså?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 02e8e...d02

Skrevet

 

 

Nei, det gjorde jeg ikke. Drakk til og med rødvin.

Men, jeg bleket tennene med ordentlig bleking, fra tannlegen. Eneste som har funka på meg.

 

Anonymous poster hash: e56dc...e56

 

OK, så bra! Jeg har også bleking fra tannlegen. Han sa jeg burde holde meg unna kaffe og rødvin, men jeg er ekstremt glad i kaffe, så det kan bli veldog vanskelig. Rødvin kan unnværes - da kan man jo bare drikke rød i stedet :-)

 

Men det gikk ikke utover blekeresultatet, altså?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 02e8e...d02

 

Nei, det gjorde ikke det. Men så er jeg ikke av dem som nærmest skyller tennene i drikker heller :P Jeg har i hvert fall pent, hvitt smil nå ;)

 

Anonymous poster hash: e56dc...e56

Skrevet

 

 

 

Nei, det gjorde jeg ikke. Drakk til og med rødvin.

Men, jeg bleket tennene med ordentlig bleking, fra tannlegen. Eneste som har funka på meg.

 

Anonymous poster hash: e56dc...e56

 

OK, så bra! Jeg har også bleking fra tannlegen. Han sa jeg burde holde meg unna kaffe og rødvin, men jeg er ekstremt glad i kaffe, så det kan bli veldog vanskelig. Rødvin kan unnværes - da kan man jo bare drikke rød i stedet :-)

 

Men det gikk ikke utover blekeresultatet, altså?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 02e8e...d02

 

Nei, det gjorde ikke det. Men så er jeg ikke av dem som nærmest skyller tennene i drikker heller :P Jeg har i hvert fall pent, hvitt smil nå ;)

 

Anonymous poster hash: e56dc...e56

 

Bra, takk for svar!

 

Anonymous poster hash: 02e8e...d02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...