Gå til innhold

En creepy følelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det er ei her inne som er skikkelig psyk og skriver masse innlegg bare for å provosere og få oppmerksomhet. Og som er fake gravid og møter andre blivende mødre. 

Jeg blir skremt! Uæææ...!

Anonymous poster hash: ced42...11e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: eabdd...a80
Skrevet

Ser det er mange her som bruker ordet PSYK..

Er det et ord liksom???

Anonymous poster hash: 17a97...183
Skrevet

Det er nok kanskje ikke et ord. Men du skjønner med en gang hva som ligger i det? Eller?

Ja, det er ei som later som om hun er gravid, lystløgner. Som møter andre gravide av uviss grunn.

Jeg synes det er kjempe ekkelt, og jeg tror hun samme lager masse snodige innlegg her inne om sykdommer ol, for oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: ced42...11e
Skrevet

Dersom dette er sant, så er det ingen grunn til å bli skremt, men heller synes synd i vedkommande som ikkje har grep om livet sitt.

Skrevet

Uh. Lystløgner.. Kjente en sånn en gang

Anonymous poster hash: 8eb27...611

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg tror det er flere sånne her. De som blir høye på å finne på historier. Men å late som man er gravid og møte andre gravide er for helt, helt spesielle.

Skrevet

Haha, er vel ikke creepy. Mest morsomt. Noen som har litt lite å finne på da vet dere😂

Skrevet

Haha, er vel ikke creepy. Mest morsomt. Noen som har litt lite å finne på da vet dere😂

Jada, vi skjønner jo at du er en av dem 😘 ingen som lenger tror på din 'kjernefamilie'.

Anonymous poster hash: ba45c...82d

Skrevet

Jada, vi skjønner jo at du er en av dem 😘 ingen som lenger tror på din 'kjernefamilie'.

Anonymous poster hash: ba45c...82d

Eh, nei... Jeg hadde aldri gitt info om meg selv eller møtt noen herifra. Så gal er jeg ikke selv om jeg er kokko😋😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...