Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Flere som har opplevd det? Var litt sånn da jeg ventet første (jente), men ikke så mye som det jeg er denne gang. Jeg føler meg normal "til vanlig", men hvis jeg kommer i spesielle situasjoner, brekker jeg meg! Normalt sett blir jeg ikke kvalm av annet enn hundesikkel (faktisk ). Men nå brekker jeg meg hvis jeg er forkjøla og snørrete, hvis jeg må vaske bæsj etter toåringen. Alt mulig som har med søl og gjøre, selvom jeg EGENLTIG ikke synes det er noe ekkelt i det heletatt?! Anonymous poster hash: 0d482...92c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Jeg spydde i 40 uker med begge barna. Var aldri kvalm, med unntak av en gang da jeg var bilsyk i tillegg. Anonymous poster hash: 24f7d...6d0
sug lut Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Jeg tror nok svangerskapskvalmen kommer i mange utgaver. Jeg var totalt motsatt av deg - konstant kvalm 24/7 - i flere måneder, uten å kaste opp en eneste gang. Jeg lengta etter å kaste opp for å få et aldri så lite avbrudd i kvalmen.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Jeg spydde i 40 uker med begge barna. Var aldri kvalm, med unntak av en gang da jeg var bilsyk i tillegg. Anonymous poster hash: 24f7d...6d0 Spydde du av ting du så da? Jeg tror nok svangerskapskvalmen kommer i mange utgaver. Jeg var totalt motsatt av deg - konstant kvalm 24/7 - i flere måneder, uten å kaste opp en eneste gang. Jeg lengta etter å kaste opp for å få et aldri så lite avbrudd i kvalmen.Skjønner. Sikkert to sider av samme sak, ja.. Anonymous poster hash: 0d482...92c
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 I begge svangerskapene kasta jeg ofte opp når jeg pussa tenner, men var ikke kvalm! Det gikk over rundt uke 20 mener jeg å huske. Anonymous poster hash: c44c9...4d3
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 I begge svangerskapene kasta jeg ofte opp når jeg pussa tenner, men var ikke kvalm! Det gikk over rundt uke 20 mener jeg å huske.Anonymous poster hash: c44c9...4d3 I begge svangerskapene kasta jeg ofte opp når jeg pussa tenner, men var ikke kvalm! Det gikk over rundt uke 20 mener jeg å huske.Anonymous poster hash: c44c9...4d3 Ok, håper det går over her og. Er ikke når jeg pusser tenner da, men det meste annet. Akkurat nå hr jeg virus elns i halsen så det gjør kjempevondt å brekke seg Anonymous poster hash: 0d482...92c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #7 Skrevet 12. mai 2015 Når jeg var gravid så var jeg aldri kvalm men noen ting fikk meg til å brekke meg, men spydde aldri. F.eks så taklet jeg ikke svinekjøtt, kunne ikke ha det i huset. Brakk meg av lukta. Anonymous poster hash: 0b506...572
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #8 Skrevet 12. mai 2015 Ja, sånn har jeg det også! Det er såå mange ting som gjør meg kvalm nå. Så lenge jeg unngår disse tingene, så går det stort sett greit. Sikkel, snørr, lukten av stekt egg, div matlukt osv osv.. Men ikke ofte jeg faktisk kaster opp, bare veldig kvalm. Og barnslig, må holde meg for nesa! Anonymous poster hash: 776cd...770
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå