Gå til innhold

Noen som har klart å redusere/fjerne pigmentflekker selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har under begge øynene etter svangerskap for to år siden. Laser må jeg prøve til høsten ble det anbefalt.

Men lest om fks A vitaminsyre og andre ting. Noen tips? :)

Anonymous poster hash: 4c31b...258

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke mulig. De kan blekne med årene men du klarer ikke å fjerne de selv. 

Anonymous poster hash: 05dfb...693
Skrevet

Jeg fikk en stor flekk på ene kinnet etter forrige svangerskap. Tok litt sitron på flekken før jeg gikk ut i solen. Den forsvant no, om det var pga sitronen vet jeg ikke.

Skrevet

Det er ikke mulig. De kan blekne med årene men du klarer ikke å fjerne de selv. 

Anonymous poster hash: 05dfb...693

Helt feil! :)

Man kan fjerne dem selv. Fersk saft fra ananas funker som bare det, gjort det flere ganger, også store flekker (a la en 5-krone). Helt borte og ikke kommet igjen :)

Krever litt tålmodighet, med det fungerer. Smør på saften på flekkene og la det virke en stund (10 minutter minimum, men kan godt sitte på i noen timer hvis huden din tåler det, prøv deg frem.). Jeg tok det på når jeg visste jeg ikke skulle mer ut den dagen og vasket det av når jeg skulle legge meg.

Anonymous poster hash: b3c9e...6b3

Skrevet

A vitamin kremer på resept tar de bort, og produkter med hydrokinin (?). Sjekk ut hudpleiemerket Obagi, tar både rynker og pigmentflekker, men man flasser helt fryktelig i flere måneder. Ville ikke startet med det før sommeren

Anonymous poster hash: 11d03...1f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...