Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Datteren min hadde noen venninner på besøk da Newton begynte, men jeg sa at når "puberteten" begynner så må dere gå ut for å leke (spesielt pga temaet i går). Jeg sa at det er ikke noe galt i det de viser der, men at jeg ikke visste om foreldrene deres synes det var greit at de så på det her. Barna mine får lov, og ser på Newton på nrksuper.no. Jeg hadde vel heller ikke spesielt lyst på å få eventuelle spørsmål fra barn som ikke er mine, vanskelig å vite hvor andre foreldres grenser går.. Teit av meg ? De er 7 år og det var tre venninner på besøk. Anonymous poster hash: 3723c...28d
klg,2 boys now:) Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Ja teit av deg.programmet er laget for de,her har de også sett det på skolen
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Ja teit av deg.programmet er laget for de,her har de også sett det på skolen Programmet er i utgangspunktet laget for barn fra 8-12 år. Her var barna litt unge. Da synes jeg det var greit at du sendte dem ut, men jeg synes det hadde vært bedre å la dem droppe hele programmet enn å la dem se bare det du tenkte var "godkjent". Slik du gjorde sendte du et signal om at dette med pubertet er noe veldig spessielt og muligens skambelagt. Da hadde det vært bedre å si som sant var at dette er et program for litt eldre barn. Det må foreldrene deres avgjøre om det er greit dere ser på. Anonymous poster hash: 6778a...ac4
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Hvorfor ser barna på tv når de har besøk? Hva med å leke og underholde seg selv? Anonymous poster hash: a54e6...ca7
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 De kom inn spesielt for å se på "newton" ikke for at det hadde noe med saken å gjøre... Jeg sa da at det var greit, men at når "puberteten kom så måtte de gå ut igjen. Ikke fordi det var så skummelt, men fordi jeg ikke vet hvor grensene til de andre foreldrene går. I går var det veldig grafisk. Jeg forklarte de at det ikke var noe farlig, men at jeg helst ville at de skulle se det sammen med sine egne foreldre. Er det så galt altså? Jeg ser ikke helt at dette vil gi et signal om at pubertet er noe muligens skambelagt? Mine barn ser på puberteten, men jeg synes faktisk det er greit at de ser det meg oss her hjemme..I tilfelle noen spørmål dukker opp, ihvertfall i forhold til det som ble sendt i går. Anonymous poster hash: 3723c...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå