Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Sist måned kom mensen 2 dager for tidlig. Jeg har vanligvis en syklus på ca 30 dager. Hadde ubeskyttet sex der han kom inni meg akkurat på de dagene eggløsning var (dagen før eggløsning og samme dag) i følge kalender. Selv merket jeg ikke symptomer på eggløsning før to dager etter (altså to dager senere enn det kalenderen viste). Mensen skulle vært her, men den er ikke her... Er en dag over. Hva tror dere? Vanligvis er mensen ganske presis, særlig om jeg får i meg nok mat (noe jeg har gjort nå). Ved stress kan den være forsinket. Forrige måned var merkelig siden den kom 2 dager tidligere. Vanligvis får jeg også en stor kvise i ansiktet dagene før mens, men det er ikke kommet denne gangen. Anonymous poster hash: c1740...b0b
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Ingen her er synske.. Du må nesten bare ta en test.. Det kan være hundre grunner til at mensen er forsinket og at ikke kvisen er kommet. Og ja, du kan være gravid, men det kan og være noe annet. Om du ikke vil ha barn, så ikke ha sex uten beskyttelse!!!! Anonymous poster hash: 73177...327
Krumelur Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Hvis alt er i orden med deg og partner så er vel sjansen ca 1/4 for å bli gravid når du har sex rundt eggløsning. Noe mer svar enn det må du ta en test for å få.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Ingen her er synske.. Du må nesten bare ta en test.. Det kan være hundre grunner til at mensen er forsinket og at ikke kvisen er kommet. Og ja, du kan være gravid, men det kan og være noe annet. Om du ikke vil ha barn, så ikke ha sex uten beskyttelse!!!! Anonymous poster hash: 73177...327 ...det kan vel vær at hun har LYST til å bli gravid, men er redd for å håpe på for mye... Muligheten er absolutt til stede, HI... Ta en test og lykke til (hva du enn ønsker!) Anonymous poster hash: 556d2...7e3
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Sex under eggløsning og mensen er sen.. det er vel mer sans for at du er gravid enn ikke gravid Anonymous poster hash: c75b7...b34
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Mensen er nå to dager sen. Og jeg har mye mer utflod enn til vanlig. Er sannsynligvis gravid, i morgen tar jeg test. Anonymous poster hash: c1740...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå