Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Skal ut og kjøpe gave i dag. Har selv bare gutt og ikke peiling på hva jenter liker! Prisen ligger vel på ca 50 kr. Noen tips til hva man kan se etter? Jeg tenker bok eller tegnesaker, perler eller spill? Anonymous poster hash: 75db5...322
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Perler, smykkeperler. Lego friends Sprettball og hoppetau. I vår bursdag så fikk han en tskjorte. Det syns jeg var lurt. Kan fort finne en jentete søt tskjorte til 50kr. Anonymous poster hash: 8b28a...7ee
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Klistremerker, hårstrikker, hårspenner, gatekritt, vannballonger, vannpistol, en fin og fargerik ball, strandleker (bøtte, spade, vannkanne e.l.), har de ikke store badelaken i fine farger på kampanje hos Kid, Jysk e.l. for det er i tilfelle supre gaver, en fin paraply med ansikt/ører på osv På f.eks Biltema har de rimelige uteleker, som kritt, hoppestrikk, skeineplate, strikkfly, bøtter og spader osv, mine jenter elsker slike ting. Anonymous poster hash: 46d20...8fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå