Gå til innhold

Kjøpmiddag versus hjemmelaget...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager som regelt mat fra bunnen av til babyen vår, men noen ganger når jeg har glemt å ta opp fra fryseren får han de matglassene fra nestle.Men jeg lurer på: er det så ille med ferdig matglass?blir jo litt skeptisk når de har holdbarhet på opptil 2 år!!!!

Anonymous poster hash: 13d72...23c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min førstefødte fikk Mme fra han var født, og fra 6 mnd alder fikk han grøt og middagsglass fra nestle... Ung og uerfaren tenkte jeg ikke en gang på å lage maten selv!

Anonymous poster hash: d1976...00a

Skrevet

Er nok mange som kjøper glassene, men jeg lurer litt på hva som gjør at de har så lang holdbarhet?står ikke at det er tilsatt noe......

Anonymous poster hash: 13d72...23c

Skrevet

Pga måten de blir fylt og seald.. Lukket. Uten luft. Google it!

Like bra som hjemmelaget!

Anonymous poster hash: 8474d...27f

Skrevet

Det er jo hermetikk. Ingen som tenker at makrell i tomat ikke er bra selv om det holder seg i minst ti år. 😊

Nå ville jeg helst unngå Nestlé var jeg deg, men det dreier seg mer om uspiselig selskap enn uspiselig mat.

Anonymous poster hash: 674a3...9ce

Skrevet

Hipp er bedre, siden det er økologisk ;)

Anonymous poster hash: 82b3c...a8d

Skrevet

Haha, når folk på død og liv skal skrive på engelsk burde de kunne stave ordene de bruker..

Anonymous poster hash: e070d...5a6

Skrevet

Eldstejenta mi ville bare ha glass hun, aøltid vært kresen og veldig tydelig på hva hun vil ha. Yngste likte bare hjemmelaget. Begge fikk tilbud om samme maten fra de begynte med fast føde. Kan ikke si jeg har merket noe forskjell på dem ernæringsmessig, begge er lange, slanke og har fulgt sin egen vekstkurve fint hele veien.

Anonymous poster hash: 58fa9...d35

Skrevet

Haha, når folk på død og liv skal skrive på engelsk burde de kunne stave ordene de bruker..

Anonymous poster hash: e070d...5a6

Bitch

Skrevet

Nekter å støtte Nestlé, drittselskap.

Mine vil ikke ha glass, men jeg skjønner dem godt, mer smakløs mat skal man lete lenge etter.

Anonymous poster hash: fa081...6eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...