Gå til innhold

Fargen vanilje


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt et hus der gangen er malt i fargen vanilje. Det er en lang gang på ca 20 kvm.

Jeg blir ikke helt enig med meg selv om hva jeg syns om fargen, det er lyst og lett men syns allikevel at fargen er litt blass og minner om plaster..

Hva syns dere om denne fargen?

Tips til annen farge å male over med?

Det er ingen vinduer i gangen så kanskje det dårlige lyset ikke gir fargen rettferdighet.

 

Anonymous poster hash: 06837...510

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...