Gå til innhold

Jeg har vært syk lenge


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og de siste dagene føler jeg meg ekstra dårlig. Jeg har hatt halsbetennelse i 5 uker i strekk nå. Men har hatt av og på de siste 7 mnd.

 

Står i kø for mandel operasjon. Jeg har ikke hatt så mye feber de siste dagene da. Kun lett feber.

 

Men når jeg er i aktivitet blir jeg svimmel. Klam. Ør. Kvalm. Ubehag i brystet. En klemmene smerte som sitter midt i. Blir tungpustet. Får høy puls.

 

Vet jeg burde dra til legen i dag. Men drar i morgen. Er alene med barna og føler jeg må sove før jeg må hente de hjem. I morgen er min mann hjemme og kan hjelpe. Levere barn og kjøre meg til legen.

 

Har følt det slik lenge nå. Og vært til legen utallige ganger. Hvorfor blir jeg ikke bra? Jeg er så sliten. Kroppen takler ikke mer.

 

Anonymous poster hash: d6310...557

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket deg for D-vitamin?

 

Anonymous poster hash: a789e...159

Skrevet

Ja. Ingen mangel på noe der.

 

Kan nevne at jeg har hatt halsbetennelse før som har spredd seg til indre organer.

 

Anonymous poster hash: d6310...557

Skrevet

Lang tids sykdom tapper kroppen, ikke rart du er utslitt.

 

Pass på å få i deg det du skal av vitaminer, ta også et tilskudd av melkesyrebakterier. 90% av immunforsvaret vårt ligger i tarmen, riktig tarmflora er alfa og omega for å ha et godt immunforsvar.

 

Kom deg til lege og ta samtidig en blodprøve for å se at du ikke ligger altfor lavt på ting som D-vitamin, B12-vitamin osv, du som sliter sånn med sykdom skal ha toppede lagre og ikke ha lave verdier på noe. Kroppen din trenger styrke for å stå gjennom dette.

 

God bedring!



Anonymous poster hash: 146cb...8d3
Gjest Gul stjerne
Skrevet

En klemmende smerte midt i brystet skal alltid tas alvorlig.

Skrevet

Brystsmertene kommer når jeg er Aktiv. De er ikke så ille når jeg er i ro. Blir de veldig ekle sover jeg og så føler jeg meg mye bedre når jeg våkner.

 

Anonymous poster hash: d6310...557

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Hjertekrampe? Klemmende smerter skal tas på alvor.

Skrevet

Har du lest symptomene på ME? Ikke akkurat noe å ønske seg, men ta en titt...

Kjenner meg igjen -jeg har ME :-(

 

Anonymous poster hash: 3f887...596

Skrevet

Har du lest symptomene på ME? Ikke akkurat noe å ønske seg, men ta en titt...

Kjenner meg igjen -jeg har ME :-(

 

Anonymous poster hash: 3f887...596

Noen uker med symptomer gir deg på ingen måte ME. La det gå et års tid og du kvalifiserer kanskje....

Få ut de mandlene, om du så må betale for det selv. Er SÅ verdt det! Ja, jeg har hatt kronisk halsbetennelse for mange år siden og ikke en gang fast seng på Ullevål sykehus ga meg den gang mandeloprasjon raskt, så jeg betalte selv. Og jeg har ME

 

Anonymous poster hash: 5e482...7e6

Skrevet

 

Har du lest symptomene på ME? Ikke akkurat noe å ønske seg, men ta en titt...

Kjenner meg igjen -jeg har ME :-(

 

Anonymous poster hash: 3f887...596

Noen uker med symptomer gir deg på ingen måte ME. La det gå et års tid og du kvalifiserer kanskje....

Få ut de mandlene, om du så må betale for det selv. Er SÅ verdt det! Ja, jeg har hatt kronisk halsbetennelse for mange år siden og ikke en gang fast seng på Ullevål sykehus ga meg den gang mandeloprasjon raskt, så jeg betalte selv. Og jeg har ME

 

Anonymous poster hash: 5e482...7e6

Nå sier hun jo at hun har hatt det av og på i 7 mnd da, ikke noen uker.. Og høy puls, behov for å hvile seg opp og generell utmattelse er ikke vanlig ved halsbetennelser.

 

 

Anonymous poster hash: 3f887...596

Skrevet

Kyssesyken?

Skrevet

Synes også du bør sjekkes for kyssesyken, kjenner to stykker som har hatt det i vinter. Hun ene er fremdeles syk og har vært det siden januar...

 

Anonymous poster hash: 146cb...8d3

Skrevet

Takk for svar. Skal be legen om å sjekke dette i morgen. Jeg er så sliten. Kroppen protesterer på alt jeg gjør. Har hatt feber mer eller mindre hver eneste dag i 4 uker.

 

Nå er det slik at jeg er blitt sjekket for hjertekrampe for et år siden. Siden jeg har en feil i ledningsnettet i hjertet. Har også gjennomgått en operasjon for å rette opp i feilen. Dette tar jeg medisiner for. Marevan blant annet.

 

Takk for svar. Er ganske sikker på at jeg ikke har me.

 

Anonymous poster hash: d6310...557

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Marevan er blodfortynnende. Mange uten hjertelidelse tar dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...