Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Tips til uteleker osv? Har ball, huskestativ, lastebil og traktorleke, og naturen.. Men tenker på sånne leker som ringspill osv, sånne uteleker.. Noen som vet om noe som passer en 2-åring? Er langhelg snart og kunne tenkt meg å ha noe sånt og drive med Anonymous poster hash: dbbea...bfc
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Finn nærmeste skogholt. Ta eventuelt med spikkekniver. Lag kongledyr og barkebåter. En bekk er helt konge. Da kan dere se hva som flyter og hva som synker. Trenger ikke så mye egentlig! Kos dere! Anonymous poster hash: ba903...9a0
Ladybugg Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Min 2 åring elsker sandkasse, ball og sykkel begynner å bli spennende det også. Og studere små kryp, som maur.. det er spennende det ☺
*Nøtta* Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 En regndress , en 10-liters bøtte med vann og en kopp!
skinnfilla Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Toåringen er veldig enkel å underholde Gi de en spade, pinne, stein ,litt vann ,.kanskje en bøtte . Er dere på tur er det sikkert stas å kaste stein ,pinner ol i en bekk, samle kongler, blader og blomster. Trenger ikke være så komplisert
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Her går det i insekter for tiden. Kjempeinteressant å se hva de ulike insektene gjør og hvordan de ser ut på nært hold. Sykkel er også moro. Sand og småstein, bøtte og spade gjør i hvert fall susen i flere timer.Ellers er jeg også enig med hun som skriver ei bøtte med vann og en kopp! Finnes ikke gøyere ting overhodet. Anonymous poster hash: 91eed...162
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Min 2-åring elsker å sykle, og spesielt bruke sparkesykkelen . Ellers er han glad i å se på insekter han og, og grave etter mark. Lage båter som sendes nedover bekken. Fiske krabber, plukke skjell å pynte sandkaker med Samle på pinner, stein osv Bruke vannpistol ute Lage sølekaker i regnvær Anonymous poster hash: 337c5...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå