Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 11 åringen har blitt forkjølet og pga det sovet dårlig i flere netter. I natt ble det mellom 3-4 timers avbrutt søvn pga hoste. Jeg har fri i dag uansett så jeg har holdt henne hjemme, men nå ble jeg så usikker på om det var rett. Hun har 1,5 dags fravær dette skoleåret pga omgangssyke og skade. Anonymous poster hash: 1f8b6...0c2
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Ja da, så klart😉 God bedring. Anonymous poster hash: 2b52c...ba1
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Kommer an på almentilstanden i dag. Om hun bare er litt trøtt og snørrete vil jeg si hun burde gått på skolen og heller sovet når hun kom hjem. Om hun derimot er skikklig slapp og sliten vil jeg si det var riktig å holde henne hjemme. Om du alikevell er hjemme fra jobb eller ikke har ingen betydning. Anonymous poster hash: 5dc32...912
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Kommer an på almentilstanden i dag. Om hun bare er litt trøtt og snørrete vil jeg si hun burde gått på skolen og heller sovet når hun kom hjem. Om hun derimot er skikklig slapp og sliten vil jeg si det var riktig å holde henne hjemme. Om du alikevell er hjemme fra jobb eller ikke har ingen betydning. Anonymous poster hash: 5dc32...912 Hun er slapp og sliten, samt i et type humør hvor hun ikke tåler noe pga at hun er trøtt. Kommer ikke til å sove på dagen i dag, men en dag med ro er vel ikke å forakte. Anonymous poster hash: 1f8b6...0c2
Gjest Zaria Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Ja det synes jeg du kan. God bedring til jenten din😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå