Gå til innhold

Kan ikke ditt, ikke datt (prevensjon)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håpløst. Av medisinske årsaker + at jeg får en spesiell plage i svangerskapene, stopper jeg på to barn. Ja, hva da? Kan ikke bruke noe hormonprevensjon, og ikke kobberspiral. Kan bruke kondom, men leser her at mange blir gravide på kondom, så kan ikke ta sjansen. Det er nemlig krise om jeg får mer enn to barn. Typen vil ikke sterilisere seg (100% sikkert), og alle fraråder meg å gjøre det (er 24/25 år). Finnes der et vidundermiddel? Noe frukt som gjør deg midlertidig steril? :P

Anonymous poster hash: 73728...06a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En frukt som er et 100% sikkert prevensjonsmiddel ja, det hadde vært noe ;)

Om det av medisinske årsaker er helt krise om du blir gravid ville jeg sterilisert meg selv om du blir frarådet det. Har en venninne som var så forbannet av samme grunn som deg, hun fikk svangerskapsforgiftning i første svangerskap så barnet måtte hentes ut prematurt. I andre svangerskap fikk hun alvorligste form for svangerskapsforgiftning (help) og gikk i koma, hun holdt på å dø. Barnet ble hentet ut med katastrofesnitt 2 mnd for tidlig og det var bare såvidt mammaen overlevde. Hun fikk streng beskjed om at hun overhodet ikke kunne få flere barn, men de ville ikke sterilisere henne fordi hun var bare 25 år..... Hun ventet et år også steriliserte hun seg.

Kan du ikke få flere barn er sterilisering det beste.

Jeg har også sterilisert meg, men jeg hadde bikket 30 år da jeg gjorde det da.

Anonymous poster hash: 2345d...a88
Skrevet

En frukt som er et 100% sikkert prevensjonsmiddel ja, det hadde vært noe ;) Om det av medisinske årsaker er helt krise om du blir gravid ville jeg sterilisert meg selv om du blir frarådet det. Har en venninne som var så forbannet av samme grunn som deg, hun fikk svangerskapsforgiftning i første svangerskap så barnet måtte hentes ut prematurt. I andre svangerskap fikk hun alvorligste form for svangerskapsforgiftning (help) og gikk i koma, hun holdt på å dø. Barnet ble hentet ut med katastrofesnitt 2 mnd for tidlig og det var bare såvidt mammaen overlevde. Hun fikk streng beskjed om at hun overhodet ikke kunne få flere barn, men de ville ikke sterilisere henne fordi hun var bare 25 år..... Hun ventet et år også steriliserte hun seg. Kan du ikke få flere barn er sterilisering det beste. Jeg har også sterilisert meg, men jeg hadde bikket 30 år da jeg gjorde det da. Anonymous poster hash: 2345d...a88

uff, det var bare flaks at det gikk bra virker det som! Var operasjonen (sterilisering) fort gjort og lett å heles etterpå?

Anonymous poster hash: 73728...06a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...