Gå til innhold

kondom? særiøst??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt gravid, etter å ha gått på p-pillene. Nå sier kjæresten at han skal KUN bruke kondom, for å "unngå flere uhell"! Hva mener du? Sånn bortsett fra at det er en grusom måte å si det på, syntes du ham har rett? Jeg mener, jeg er ikke kommet halvveis i denne graviditeten! Han sier han vil ha flere, han vil gifte seg osv.. så det er egentlig ikke det, men kondom? Etter 5 år?

Anonymous poster hash: 715df...581

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil ha litt mer kontroll selv... Men om han tror kondom er sikrere enn piller tatt til rett tid, da kan det hende han har en eller to overraskelser foran seg i fremtiden.

Pussig ting å si forøvrig når dere likevel skal ha flere barn og skal gifte dere...

Anonymous poster hash: 72a49...1cf
Skrevet

Jeg ble gravid selv om vi brukte kondom ;)

Anonymous poster hash: 3a81f...a38

Skrevet

Han sier vel egentlig at han føler du har lurt han.

Har han grunn til å mistenke det? HAR du lurt han?

Anonymous poster hash: cf0a6...7ab

Skrevet

Hehe, sånn var samboer og. Jeg gikk på p-piller og ble gravid, ingen luring, p-piller er 99% sikre og ikke 100%. Så etter fødselen når vi skulle ha sex så ville samboer bruke kondom fordi han ville ikke ha en til baby med en gang, men det sluttet han med ;)

Anonymous poster hash: 5cb7c...a2a

Skrevet

Synes han er fornuftig jeg. Ingen grunn til å mistro ønsket hans om flere barn, han vil vel bare ha mulighet til å planlegge når prøvingen skal starte.

Anonymous poster hash: 19b59...f1b

Skrevet

Bra han tar ansvar og ikke bare legger alt over på deg. Dere kan jo snakke sammen om han stoler mer på p-stav eller spiral?

Skrevet

P-piller fungerte tydeligvis ikke og uansett hva man mistenker er årsaken, er det jo lurt å finne en annen måte å beskytte seg på.

Anonymous poster hash: 9ac3e...d1c

Skrevet

Jeg ble gravid selv om vi brukte kondom ;)

Anonymous poster hash: 3a81f...a38

Her og!

Anonymous poster hash: 0b2db...cfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...