Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Jeg vet det går spysjuke nå, men lurer på.. Jenta mi kastet opp 2 ganger på natten for 2 uker siden, hun var litt smådaff og slapp dagen etter, men ellers fin. Så kastet hun opp igjen natten etter, og var like fin etterpå. Hun kastet opp hele dagen på fredag, og var frisk og fin igjen hele lørdag og på dagen i dag, men kastet opp igjen nå i kveld.. Er det normalt, eller kan det være lurt å ta en tur til legen? Anonymous poster hash: d3842...d36
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Høres i utgangspunktet "normalt" ut. Hvor gammel jenta er spiller også en rolle? Kanskje litt gjenstridige virus? Er allmenntilstanden fin ville jeg ha sett det an, lite legen kan gjøre. Pass på at hun får nok å drikke, masse vann og kanskje litt faris så hun får i seg litt saltet 😊 God bedring! Anonymous poster hash: c15b1...7f4
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Høres i utgangspunktet "normalt" ut. Hvor gammel jenta er spiller også en rolle? Kanskje litt gjenstridige virus? Er allmenntilstanden fin ville jeg ha sett det an, lite legen kan gjøre. Pass på at hun får nok å drikke, masse vann og kanskje litt faris så hun får i seg litt saltet 😊 God bedring! Anonymous poster hash: c15b1...7f4 Ja, er nok helst et virus son henger litt i, hun spiser litt og drikker litt, men er så utrolig slapp og fjern.. Men får bare la henne slappe av noen dager, så går det seg sikkert til.. TakK for svar😊 Anonymous poster hash: d3842...d36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå