Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Jeg har hostet i snart 3 uker. Det går ut over nattesøvn og jeg får skikkelig hodepine. Den første uka var det konstant kribring nedover halsen/brystet. Nå har det gått over i "skranglete" hoste - det surkler, og det kjennes ut som om jeg har en diger slimklump i brystet. Jeg har googlet hva jeg kan gjøre og kom over et sugerør-tips her. Har altså prøvd dette, men det hjelper ikke. Synes det er litt flaut å dra til legen med hoste, men blir samtidig gal, og ikke minst sliten, av all denne hosten Har du noen gode råd? Anonymous poster hash: c37ee...1be
Stridsmøy Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 (endret) Jeg har hostet i snart 3 uker. Det går ut over nattesøvn og jeg får skikkelig hodepine. Den første uka var det konstant kribring nedover halsen/brystet. Nå har det gått over i "skranglete" hoste - det surkler, og det kjennes ut som om jeg har en diger slimklump i brystet. Jeg har googlet hva jeg kan gjøre og kom over et sugerør-tips her. Har altså prøvd dette, men det hjelper ikke. Synes det er litt flaut å dra til legen med hoste, men blir samtidig gal, og ikke minst sliten, av all denne hosten Har du noen gode råd? Anonymous poster hash: c37ee...1be Dra til legen! Når du har hosta så lenge, bør du dra til legen. God bedring. Endret 10. mai 2015 av Stridsmøy
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Jeg har hostet i snart 3 uker. Det går ut over nattesøvn og jeg får skikkelig hodepine. Den første uka var det konstant kribring nedover halsen/brystet. Nå har det gått over i "skranglete" hoste - det surkler, og det kjennes ut som om jeg har en diger slimklump i brystet. Jeg har googlet hva jeg kan gjøre og kom over et sugerør-tips her. Har altså prøvd dette, men det hjelper ikke. Synes det er litt flaut å dra til legen med hoste, men blir samtidig gal, og ikke minst sliten, av all denne hosten Har du noen gode råd? Anonymous poster hash: c37ee...1be Dra til legen! Når du har hosta så lenge, bør du dra til legen. God bedring. Takk for svar Da bestiller jeg time i morgen Anonymous poster hash: c37ee...1be
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Du går selvfølgelig til legen. God bedring. Anonymous poster hash: 5adce...e5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå