Gå til innhold

Hva gjør jeg med den fordømte hosten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hostet i snart 3 uker. Det går ut over nattesøvn og jeg får skikkelig hodepine. 

Den første uka var det konstant kribring nedover halsen/brystet. Nå har det gått over i "skranglete" hoste - det surkler, og det kjennes ut som om jeg har en diger slimklump i brystet. 

Jeg har googlet hva jeg kan gjøre og kom over et sugerør-tips her. Har altså prøvd dette, men det hjelper ikke.

Synes det er litt flaut å dra til legen med hoste, men blir samtidig gal, og ikke minst sliten, av all denne hosten :(

Har du noen gode råd?

Anonymous poster hash: c37ee...1be
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har hostet i snart 3 uker. Det går ut over nattesøvn og jeg får skikkelig hodepine.

Den første uka var det konstant kribring nedover halsen/brystet. Nå har det gått over i "skranglete" hoste - det surkler, og det kjennes ut som om jeg har en diger slimklump i brystet.

Jeg har googlet hva jeg kan gjøre og kom over et sugerør-tips her. Har altså prøvd dette, men det hjelper ikke.

Synes det er litt flaut å dra til legen med hoste, men blir samtidig gal, og ikke minst sliten, av all denne hosten :(

Har du noen gode råd?

Dra til legen! Når du har hosta så lenge, bør du dra til legen. God bedring. Endret av Stridsmøy
Skrevet

Har du noen gode råd?

Dra til legen! Når du har hosta så lenge, bør du dra til legen. God bedring.

Takk for svar :) Da bestiller jeg time i morgen :forkjola:

Skrevet

Du går selvfølgelig til legen. God bedring.

Anonymous poster hash: 5adce...e5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...