thricane Skrevet 11. mai 2015 #51 Skrevet 11. mai 2015 Aldri. Snakker ikke sånn til de jeg respekterer. Som inkl barna og mannen.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #52 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har aldri bedt noen holde kjeft, og slettes ikke barna mine! Det føles som om jeg har en innebygget sperre mot å snakke så stygt til noen. Anonymous poster hash: 78d24...210
mamma_til_verdens_beste Skrevet 11. mai 2015 #53 Skrevet 11. mai 2015 ehm.... jeg sier ting som har samme betydning innimellom ja, men bruker absolutt ikke de ordene... "kan du være stille litt", "kan du være så snill å finne på noe annet"... Kan si noe sånt som "kan du holde munn nå", men bruker det ytterst sjelden.Jeg vet jeg er ekstremt fæl til å banne - bruker ordet Faen. Men det er noe jeg sier til meg selv bare, hvis jeg søler, sparker borti noe og får vondt osv. Prøver å skjerpe meg.Tror ikke det er bra for barn å bli snakket til på den måten, i alle fall ikke om det skulle skje stadig.
Isola&Lille+julegave Skrevet 12. mai 2015 #54 Skrevet 12. mai 2015 Ti stillt! Nå tier du stillt med deg! Det sier jeg. Men aldri noen av de andre tingene. Det er bare stygt!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #55 Skrevet 12. mai 2015 Har gjort det engang. Hylte "hold kjeft og sitt for faen meg i ro, etter at de begynte å krangle for ente gang u bilen etter at vi hadde kjørt i nesten 70 mil. Vi hadde akkurat hatt en pause fordi de begynte å bli lei av å kjøre bil og vi hadde bare en time igjen til vi var hjemme. Da klikket det for meg, det ble stille og jeg ba om unnskyldning etter en liten stund og vi ble enig om at vi alle hadde vært dumme selv om jeg mente at jeg var den dummeste så mente gutta at det bare var dumt å krangle om hvem som hadde sett en svane først. Utrolig hva tre gutter kan bli uenig om! Anonymous poster hash: 60abb...6b5 Alle kan miste besinnelsen i blant. Tror ikke barn har noe vondt av å se forskjellige følelser, deriblandt sinne. Men med forklaring og sånn etterpå. Anonymous poster hash: def5d...100
Firekids Skrevet 12. mai 2015 #56 Skrevet 12. mai 2015 Men hvorfor sier dere 'hold kjeft' til egne barn når du sannsynligvis ville fått deg en strekk hvis det skjedde på arbeidsplassen? Overrasket over hvor mange som ikke holder besinnelsen.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #57 Skrevet 12. mai 2015 Jeg sier ikke noe slikt til ungene min. Fikk bakoversveis av ei venninne som brølte hold kjeft til ungen midt i et senter. Herrefred.. Anonymous poster hash: 23b21...766
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2015 #58 Skrevet 12. mai 2015 Skjønner nå hvorfor vi i barnehagen har 18 barn som skriker med utestemme i munnen på hverandre hver mandag 😳 Det må da være greit å sette grenser? Ikke at vi kjefter de huden fulle altså, men det munkene gå ann som voksen å si når nok er nok. Anonymous poster hash: 2ca9c...618
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå