Gå til innhold

Klarer ikke glemme....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har hatt noen turbulente år. Det toppet seg og jeg og barna dro på krisesenter. Vi endte med å få familieterapi hjemme, både felles og hver for oss. 10 mnd hadde vi dette.

I den turbulente tiden var mannen veldig stygg, både mot meg og sønnen min. Vårt felles barn var lite, bare 1 år. Han forandret seg etter terapi, ikke noe igjen av den "gamle mannen". Likevel sliter jeg med å gå videre. Tenker på alt det han sa og alt det han gjorde.

Hvordan kan jeg glemme og gå videre?

 

Anonymous poster hash: e700d...e08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du ikke kan eller skal glemme og gå videre? 



Anonymous poster hash: 3a455...09b
Skrevet

Gå videre uten han.

 

 

Anonymous poster hash: 29cb3...000

Skrevet

Jeg ville jo at det skulle fungere... Derfor valgte jeg i samarbeid med bv å prøve terapi...

Hi

 

Anonymous poster hash: e700d...e08

Skrevet

Var stygg mot ditt barn,vet du hva hadde gått da jeg.

Høres alvorlig ut med krisesenteret

Har vært der selv.

Alkohol i bildet?

 

Anonymous poster hash: 29cb3...000

Skrevet

Ikke alkohol inne i bildet. Han hadde et voldsomt sinne.

Grunnen til at jeg ikke gikk den gangen var vårt felles barn, ville ikke ha henne delt...

Mannen er nå som sagt helt forandret. Jeg sliter med det som har vært.

Hi

 

Anonymous poster hash: e700d...e08

Skrevet

sa han stygge ting direkte til sønnen din?

 

Anonymous poster hash: 4b7b0...ae7

Skrevet

Ja han sa stygge ting direkte til han. Og han sa stygge ting til meg mens han hørte på.

Hi

 

Anonymous poster hash: e700d...e08

Skrevet

Jeg har fortalt mannen dette. Altså fortalt at jeg sliter med å glemme.

Hi

 

Anonymous poster hash: e700d...e08

Skrevet

Jeg har fortalt mannen dette. Altså fortalt at jeg sliter med å glemme.

Hi

 

Anonymous poster hash: e700d...e08

 

Hva sier han til det, da?

 

Har han bedt sønnen din om unnskyldning? Deg?

 

Føler du at han i terapien virkelig har forstått og har endret seg - eller føler du at du ikke kan stole på at det varer?

 

Anonymous poster hash: f4c01...540

Skrevet

Ja han har bedt om unnskyldning til oss begge. Og ja jeg tror han har endret seg. Hele kroppsholdningen er endret.

Han sier det er leit at jeg føler det sånn og at jeg jo da både til han, terapeuten og bv at jeg ville gå videre.

Ja jeg vil. Men jeg sliter. Kanskje jeg hadde trengt psykolog.

Hi

 

Anonymous poster hash: e700d...e08

Skrevet

Ja han har bedt om unnskyldning til oss begge. Og ja jeg tror han har endret seg. Hele kroppsholdningen er endret.

Han sier det er leit at jeg føler det sånn og at jeg jo da både til han, terapeuten og bv at jeg ville gå videre.

Ja jeg vil. Men jeg sliter. Kanskje jeg hadde trengt psykolog.

Hi

 

Anonymous poster hash: e700d...e08

 

Jeg tror dere begge bør tilbake til terapeuten. Men det kan nok være lurt at du også har noen timer der selv, slik at du kan snakke om hvordan dette påvirker deg - uten at han er tilstede.

 

Men det er ikke alltid at det er mulig å få tilbake tillit fullt ut til noen, og i slike tilfeller er det bedre å gå hver til sitt, ellers får du ikke noe godt liv videre, Hi.

 

Mannen din skal ha ros for å ha greid å snu om slik han har, men selv om han har gjort det så er det likevel ikke sikkert at det er mulig for deg å fortsette samlivet.

 

Anonymous poster hash: f4c01...540

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...