Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Har en venninne som ofte kommer på ubeleilige tidspunkt og ringer upassende mye og til helt sinnsyke tider. Her er noen eksempler: Hun ringer på hverdager i 10-11 tiden for å snakke når hun har fri. Jeg er fulltidsjobbende og uansett hvor mange ganger jeg sier at jeg alltid er på jobb i denne tiden fortsetter hun å ringe. Sist hun ringte denne uken tok jeg telefonen og hvisket til henne for å signalisere at jeg var opptatt på jobb. Jeg spurte henne hva hun lurte på, og hun ble grådig fornermet og sa "må det være noe da, det er ikke akkurat som om at du ringer ofte". Da hadde vi allerede snakket dagen før på kvelden... Til tross for at jeg sier at jeg ikke kan ha besøk, sier hun bare ting som "det går så fint, jeg kommer nå jeg". Og hun går ikke. Til alles fortvilelse. Dersom jeg sier at jeg må legge meg spørr hun alltid om hun kan sove her. I leiligheten til meg og mannen.. Blir helt matt. Anonymous poster hash: 01b1d...fee
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Da lar du være å ta telefonen når du er på jobb, enkelt og greit. Og hvis du har sagt at det ikke passer med besøk og hun likevel kommer, slipper du henne ikke inn. Anonymous poster hash: 79867...36e
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Taktløse neper er det vel ingen grunn til å omgås? Si henne opp og skaff venner som virker. Anonymous poster hash: b9fde...849
umuligejulie Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Du må rett og slett "slå opp" med venninnen din. Det blir nok ikke særlig hyggelig for noen av dere, men like fullt nødvendig. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Jeg har hatt en lignende venninne. Jeg sluttet å ta telefonen hver gang hun ringte, og etter en stund måtte jeg "slå opp". Ikke veldig trivelig, men jeg sa jeg var i en situasjon hvor jeg ikke hadde kapasitet til å "være sammen" med henne mer. Det gikk fint, har ikke sett henne siden. Anonymous poster hash: 746f2...a41
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Vær nå glad du har ei venninne, det er mer enn jeg har. Kanskje hun sliter med angst eller noe og ikke tør å sove hjemme. Anonymous poster hash: 9cc38...571
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #7 Skrevet 10. mai 2015 Vær nå glad du har ei venninne, det er mer enn jeg har. Kanskje hun sliter med angst eller noe og ikke tør å sove hjemme. Anonymous poster hash: 9cc38...571 Så da skal HI være sosialarbeider på heltid? Synd du ikke har venner, men det betyr ikke at HI skal måtte ta imot alt fra denne frekke vennen. Anonymous poster hash: b2bb8...8a0
Lille krøll Skrevet 11. mai 2015 #8 Skrevet 11. mai 2015 Vær nå glad du har ei venninne, det er mer enn jeg har. Kanskje hun sliter med angst eller noe og ikke tør å sove hjemme. Anonymous poster hash: 9cc38...571 Den ble litt som "spis opp maten din, barna i Afrika sulter." Det hjelper jo ikke deg noe at HI skal "offre" seg.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #9 Skrevet 11. mai 2015 Hun høres mer ut som en igle enn en venninne? Slutt å ta telefonen, slutt å slippe henne inn. Anonymous poster hash: fd6a6...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå