Gå til innhold

Svake positive grav tester, men ikke gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden i Januar har jeg fått svake positive tester. Innen tiden. Uanset hvilket merke jeg tar.

Uansett når i syklusen de blir tatt.

Hva skjer?

Bruker jo ikke prevensjon å tenker bli prøvere slik på ordentlig fra neste mnd.

Jeg har vært gravid to ganger før, for 3 og 5 år siden. Aldri før opplevd falske positive tester. Kun fra Januar og til senest idag.

Har også tatt hcg blodprøver to ganger men negativ.

Andre opplevd det samme? Eller har noen formening om hvorfor ?

Anonymous poster hash: d4d57...874

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å skremme, men var jo nylig en i en avis som fikk positive tester og der lå d sykdom bak

Anonymous poster hash: 03d48...798

Skrevet

Ville absolutt tatt dette opp med legen! Det er noen sykdomstilstander som kan gjøre at kroppen produserer hcg. Men det trenger selvfølgelig ikke å Være noe, ville iallfall sjekket det ut.

Anonymous poster hash: f6908...ec6

Skrevet

Ville absolutt tatt dette opp med legen! Det er noen sykdomstilstander som kan gjøre at kroppen produserer hcg. Men det trenger selvfølgelig ikke å Være noe, ville iallfall sjekket det ut.

Skrevet

Merkelig. Ta det opp med legen!

Anonymous poster hash: 35585...f13
Skrevet

Tok d opp m legen allerede i Januar.

Tok da blodprøve som var negativ.

Ga meg ikke så ordner meg time t Gyn.

Alvorlige celleforandringer og er konisert.

Men de positive testene fortsetter ..

Skrevet

Hvis han bare tok en blodprøve for å sjekke om du var gravid og ikke gjorde noe mer annet enn å tolke prøvesvaret som negativt, ville jeg tatt en tur til en gynekolog.

Vil ikke skremme deg, men det er noen typer svulster i underlivet som kan produsere hcg som også slår ut på graviditetstest.

Bestill en time hos gynekolog og be om en utredning hvis du er hundre prosent sikker på at du IKKE kan være gravid. Det er ikke normalt at kroppen produserer hcg om du ikke er gravid.

Er testene du tar svake? Strekene grå eller med farge?

Kommer de innen tidsfristen? Er de utvilsomt positive?

Veldig merkelig at alle testene slår ut ihvertfall, hadde absolutt sjekket det litt nærmere.

Skrevet

Hvis han bare tok en blodprøve for å sjekke om du var gravid og ikke gjorde noe mer annet enn å tolke prøvesvaret som negativt, ville jeg tatt en tur til en gynekolog.

Vil ikke skremme deg, men det er noen typer svulster i underlivet som kan produsere hcg som også slår ut på graviditetstest.

Bestill en time hos gynekolog og be om en utredning hvis du er hundre prosent sikker på at du IKKE kan være gravid. Det er ikke normalt at kroppen produserer hcg om du ikke er gravid.

Er testene du tar svake? Strekene grå eller med farge?

Kommer de innen tidsfristen? Er de utvilsomt positive?

Veldig merkelig at alle testene slår ut ihvertfall, hadde absolutt sjekket det litt nærmere.

Ser at du skriver at du har prøvd forskjellige merker og at de er svakt positive innenfor tidsfristen i hovedinnlegget.

Sier igjen.. Bestill time hos en gynekolog og be om utredning så du kan finne ut hva som produserer hcg som testene fanger opp.

Skrevet

Helt siden i Januar har jeg fått svake positive tester. Innen tiden. Uanset hvilket merke jeg tar.

Uansett når i syklusen de blir tatt.

Hva skjer?

Bruker jo ikke prevensjon å tenker bli prøvere slik på ordentlig fra neste mnd.

Jeg har vært gravid to ganger før, for 3 og 5 år siden. Aldri før opplevd falske positive tester. Kun fra Januar og til senest idag.

Har også tatt hcg blodprøver to ganger men negativ.

Andre opplevd det samme? Eller har noen formening om hvorfor ?

Satt akkurat å så på Home and away. Nei, jeg vet det ikke er virkelig. Men ho ene hadde for høyt Hcg nivå. De trodde ho var gravid, men visste seg å være kreft.

Anonymous poster hash: 6d916...d2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...