Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Vært kjærester i et år, og han kan aldri gi meg komplimenter. Jeg gir ham pene ord hele tiden og han takker, men er dårlig på det tilbake. Det er nesten så jeg lurer på om han i det hele tatt synes noe pent om meg. Vil jo ikke fiske etter det heller. Når andre menn gir meg komplimenter blir han sjalu og sur og hvis jeg sier at jeg synes det er hyggelig å få komplimenter så dreper han det ved å si at "han sier jo det bare fordi han vil i buksa på deg". Hva gjør man med sånne menn? Han sier han er glad i meg og elsker meg men kan aldri si noe om HVORFOR. Anonymous poster hash: 17bfb...5be
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Ikke en mann jeg hadde giddet fortsette med. Han har dårlig selvtillit, er sjalu og blir sur når andre sier noe fint til deg, og for å kompensere på sin egen dårlig selvtillit så prøver han å gjøre andres komplimenter til det motsatte når han sier at "han sier jo det bare fordi han vil i buksa på deg". Kroken på døra for min del... Anonymous poster hash: 1100a...20c
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Mannen min gir meg også meget sjelden komplimenter... Anonymous poster hash: d19dc...4b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå