Gå til innhold

Noen som har studert biologi her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor studerte du?

 

Anonymous poster hash: cd404...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ntnu.

 

Har forsåvidt kun biologi som endel av min grad, men har en bachelor i det.

 

Anonymous poster hash: de25c...02c

Skrevet

Ntnu.

 

Har forsåvidt kun biologi som endel av min grad, men har en bachelor i det.

 

Anonymous poster hash: de25c...02c

Takk for svar 😀 Hva jobber du som nå?

 

Anonymous poster hash: cd404...c6a

Skrevet

NTNU, men jeg studerer as we speek.

 

Anonymous poster hash: 484f5...f66

Skrevet

På Ås. Tok master pluss PPU. Jobber som lektor.

 

Anonymous poster hash: dda42...476

Skrevet

 

Ntnu.

 

Har forsåvidt kun biologi som endel av min grad, men har en bachelor i det.

 

Anonymous poster hash: de25c...02c

Takk for svar 😀 Hva jobber du som nå?

 

Anonymous poster hash: cd404...c6a

Jeg jobber som lektor.

 

Gikk lektorprogrammet til NTNU. Tok kjemi og biologi. 😊

 

 

 

Anonymous poster hash: de25c...02c

Skrevet

Har studert fiskehelse ved universitetet i Bergen, her inngår det fleste fagene fra biologistudiet. Hvis du er interessert i biologi, og vil ha en god  og sikker jobb er det nok lurt å se på alternativer enn det rene biologistudiet: Havbruksbiologi, mikrobiologi eller fiskehelse.

 

De fleste jeg kjenner av mine tidligere medstudenter som gikk "ren biologi" ente opp som lærere, noen få har gått videre på master og phd. En stor fordel med biologistudiet er at du kan ta valgfag, hvis du har noen spesielle interesser som planter, insekter osv.

 



Anonymous poster hash: 1da83...7b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...