Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Er det ett fett hvem man velger? Vognbagen er 80cm lang Skaø brukes om høst/vinter. Har erfaring med Easygrow hood fra før.. Anonymous poster hash: b2d4a...b83
ØYNE Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Det jeg liker godt med Voksi Urban er at den er en blanding av ull og dun. Det er ull i underdelen og dun i overdelen. Har vært superfornøyd med den i de 1,5 årene som vi har brukt den
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 synes voksi puster bedre. Mini ble fort klam i easygrow. Anonymous poster hash: 2574c...efb
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Ok, passer alle Voksi i en vognbag på 80 cm? Er Voksi Urban å foretrekke? Anonymous poster hash: b2d4a...b83
ØYNE Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 (endret) Ok, passer alle Voksi i en vognbag på 80 cm? Er Voksi Urban å foretrekke? Anonymous poster hash: b2d4a...b83 Voksi Urban vant iallefall"best i test" for noen år siden. Tror ikke det har vært test siden den gang. Lille vår har alltid vært behagelig varm i posen sin. Ull regulerer som kjent temperaturen Tror den passer bra i vognbag på 80 cm, men det sikreste er å prøve i butikken Endret 10. mai 2015 av ØYNE
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Ok, passer alle Voksi i en vognbag på 80 cm? Er Voksi Urban å foretrekke? Anonymous poster hash: b2d4a...b83 Voksi Urban vant iallefall"best i test" for noen år siden. Tror ikke det har vært test siden den gang. Lille vår har alltid vært behagelig varm i posen sin. Ull regulerer som kjent temperaturen Tror den passer bra i vognbag på 80 cm, men det sikreste er å prøve i butikken Ok har merket at førstemann kunne bli klam i easygrow, så hvis Voksi ikke er på samme måte tror jeg at jeg kjøper en sånn. Anonymous poster hash: b2d4a...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå