Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Vi skal på kontroll med minste nå snart. Hun er 2 år og 2 mnd. Leste igjennom de ordene vi skulle krysse av som hun bruker. Kan krysse av alle ordene på begge sider. Mannen mente at dette var kjempebra og på tull sa hun kunne bli professor for hun var så langt fremme. Jeg synes jo også at det er bra. Men føler ikke hun prater så mye bedre enn mange andre barn på den alderen. Og de ordene som sto oppført mener jeg å ha hørt de fleste 2åringer rundt om her bruke. Er det vanlig å kunne krysse av de aller fleste ordene på disse skjemaene? Eller er det kanskje jeg som forventer mye av datteren min og ikke "forstår" at det kanskje er ganske bra det hun kan. Sier ikke at hun ikke er bra. Men er akkurat der jeg forventer på en måte. Anonymous poster hash: 8b4c9...b23
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Har to erfaringen med det skjemaet Med eldstemann kunne vi bare krysse av et fåtall, han var sen med språket(det løsnet ikke før ved 2,5 alder) Med søsteren kunne vi krysse av det meste. hun var litt tidlig med språket. Nå er de 4 og 6 og er like normalt utviklet begge to, vil si det jevnet seg ut ved 4 års alder. Anonymous poster hash: c78a0...138
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Eldste var også ganske sein med språket. Men husker ikke hva vi kunne krysse av på skjemaet. Husker bare at det var tøft før han fikk språk. Var mye aggresjon og raserianfall da vi ikke forsto hva han prøvde å forklare. Nesten over natta kom språket da det først kom. Da pratet han nesten helt rent. Var fra den dagen slutt på alle raserianfall. Det hendte at det var ett eller annet, men da for noe han ikke fikk lov til osv. Med minste har det gått jevnt og trutt hele veien. Men som sagt synes jeg ikke det er så fantastisk bra som far synes. På tross av storebrors språkutvikling. Hi Anonymous poster hash: 8b4c9...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå