Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Hei! Jeg er gravid uke 37+ 2. Meg og min mann koste oss nettopp med litt intimkos. Han fingret klitoris til jeg fikk orgasme. Akkurat i det jeg kom, fløt det "vann" ut av meg nedentil. Jeg synes ikke det lukter urin og har dessuten vært på toalettet etterpå, så urinblæren var ikke tømt i alle fall. Jeg har hørt om "female ejaculation" som det heter på engelsk, men har aldri hatt det selv før. Lukter det noe spesielt? Kan man få det av bare klitorisstimuli? Hvor mye kommer det? Vil påstå det kanskje kom en desiliter... Det luktet veldig lite, men jeg kan være tilbøyelig til å kalle lukten søtlig hvis jeg skulle kalle den noe. Dere som har hatt vannavgang, har det luktet mye? Og hva med dere som har hatt utløsning under orgasme? Anonymous poster hash: 3910d...16e
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Føler forresten ikke at det er noe som siver ut nå etterpå..... Anonymous poster hash: 3910d...16e
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Det kan være noe som heter falsk vannavgang Anonymous poster hash: d49fa...cbd
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Skjedde meg med og når jeg var gravid, og det var ikke fostervann... Anonymous poster hash: 4779d...f67
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 En dl er ganske mye. Jeg ville ringt føden! For en sjekk. Ta på ett bind og ta det med slik at de kan ta en prøve. Anonymous poster hash: d048a...997
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Om det er fostervann pipler det gjerne litt etterpå også. Jeg har to fødsler som startet med vannavgang og da fortsatte det å komme vann, særlig når jeg strammet magemusklene, hostet, nøys, lo e.l. Du kan ta trusetesten. I en sort truse vil utflod bli hvitt når det tørker, mens fostervann blir usynlig når det tørker. Anonymous poster hash: b88e0...426
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #7 Skrevet 10. mai 2015 Hvis vannet har gått, vil det jo fortsette å komme mer (tror jeg....?). Har ikke opplevd vannavgang hjemme, men de tok vannet på sykehuset. Da kunne jeg ikke bevege meg i det hele tatt uten at det kom mer vann. Så rart hvis det ikke har kommet noe mer syns jeg da. Anonymous poster hash: 68632...391
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #8 Skrevet 10. mai 2015 Vet at du fleste jenter kun "spruter" ved gpunkt orgasme, men jeg gjør det av klittoris orgasme og da kommer det ganske mye noen ganger, særlig om det er lenge siden sist. Da jeg hadde vannavgang rant det hele tiden, men kan være forskjell fra person til person alt etter hvordan baby ligger blandt annet. Så jeg synes det er bedre med en sjekk for mye Anonymous poster hash: fd271...c5e
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #9 Skrevet 11. mai 2015 Takker for svar HI her... Jeg ringte føden. Jordmoren på tlf ba meg komme så de fikk sjekke. Men da jeg kom dit mente en annen jordmor at det hadde jeg ikke behøvd, kunne fint ha ventet til i morgen. Men jeg tok en sånn ctg sparketest som var helt fin og så ventet jeg litt på legen, men da det kunne ta litt tid så reiste jeg hjem igjen. Skal komme inn der og bli undersøkt av legen i morgen tidlig. Etter at jeg kom hjem har jeg hatt en del sammentrekninger i livmor som jeg ikke helt klarer å si om er rier eller kynnere, noe midt i mellom tror jeg. Spent på å se i morgen..... Kjedelig med den bomturen på føden nå i kveld, menmen... HI Anonymous poster hash: 3910d...16e
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #10 Skrevet 11. mai 2015 Fostersekken har to hinner, så kan være den ytterste hinnen som har sprukket og da kommer det bare litt vann som stopper opp. Denne hinnen kan heles, men om du har sterkere kynnere kan det også være noe på gang, lykke til Anonymous poster hash: 16352...7eb
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #11 Skrevet 11. mai 2015 Til oppdatering for de som bryr seg. Det viste seg at vannet ikke var gått, i alle fall. Så hva det var får jeg vel aldri noe sikkert svar på. Var for flau til å spørre legen vertfall. Men jeg var begynt å bli moden, hadde 1-2 cm og livmorhalsen var blitt "myk" som hun sa. Så det kan jo være et eller annet er på gang Hodet lå også godt ned i bekkenet =) HI Anonymous poster hash: 3910d...16e
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2015 #12 Skrevet 11. mai 2015 Jeg kan "squirte" av klitorisstimuli (har faktisk aldri skjedd med g-punktsstimuli). Det var nok det som skjedde deg Kan komme overraskende mye væske som ikke lukter spesielt. Godt det ikke var vannet da Lykke til med siste innspurt! Anonymous poster hash: 10e32...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå