Gå til innhold

Noen som har p-stav??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å høre DIN erfaring! Og spesielt dersom du har erfaring med både hormonspiral og p-stav.

 

Har min fjerde hormonspiral nå, og har vært fornøyd med de. Men kjenner jeg har mindre og mindre lyst til "grafsing nedi der" :P og jeg må snart bytte...

 

Legen min sier at p-stav er nøyaktig det samme!

 

Så da lurer jeg på hva dere synes??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt P stav i snart 3 år og har ikke hatt noen komplikasjoner :-) Ingen blødninger siden jeg satt den inn. Svært fornøyd!

Skrevet

Høres lovende ut :P Takk!

 

Flere med innspill?

Skrevet

Hatt stav siden jul ca

Litt småblødninger uregelmessig.

Ingen stress.

Skrevet

Hatt stav siden jul ca

Litt småblødninger uregelmessig.

Ingen stress.

Ok, men det går sikkert over :)

Er slik første 3-6-9 mnd med spiral også.

Takk!

Skrevet

Jeg har p-stav nummer fire armen nå. Satte inn den første etter første fødsel. Da jeg tok den ut for å prøve på barn nr to, ble jeg raskt gravid.

Jeg har hatt mensen som vanlig med staven. I begynnelsen var det veldig mye og lenge, men det har gått seg til. Har en mistanke om at jeg er mye mer premenstruell med staven, men er ikke så lett å vite om det dårlige humøret en gang i måneden hadde vært bedre uten stav.

Fordelen er ihvertfall at du ikke trenger tenke på det i tre år. Går fort å sette den inn hos legen. Gjør ikke vondt, merker heller ikke at den er der.

 

Anonymous poster hash: bdea7...7a9

Skrevet

 

Hatt stav siden jul ca

Litt småblødninger uregelmessig.

Ingen stress.

Ok, men det går sikkert over :)

Er slik første 3-6-9 mnd med spiral også.

Takk!

Da er det håp her.

Takk :)

Skrevet

Jeg har brukt P-stav som prevensjon i over 10 år. Veldig fornøyd og ingen bivirkninger. 

Skrevet

Har også hatt p stav i 9 år, altså 3 ganger. Veldig fornøyd. Blødde mye før, nattbind de første dagene, rygg og magesmerter, alt dette forsvant. Et mirakel for meg. Kan anbefales.

 

Anonymous poster hash: d8d80...a23

Skrevet

Har hatt pstav i 14 år sammenlagt.

Lite blødninger, ofte mindre enn før jeg brukte pstav.

Veldig mange som er ustabile de første 4-6 mnd med pstav, kan være både humør og blødninger.

Skrevet

Blødninger hele tiden i 1.5 åt

 

 

Anonymous poster hash: ed16f...aab

Skrevet

Måtte ta den ut pga blødninger, ekstremt hormonell, ingen seksuell lyst og vaginal tørrhet. 



Anonymous poster hash: 77ccb...900

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...