3døtre1sønn Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Ønsker å høre DIN erfaring! Og spesielt dersom du har erfaring med både hormonspiral og p-stav. Har min fjerde hormonspiral nå, og har vært fornøyd med de. Men kjenner jeg har mindre og mindre lyst til "grafsing nedi der" og jeg må snart bytte... Legen min sier at p-stav er nøyaktig det samme! Så da lurer jeg på hva dere synes??
Wawli Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Har hatt P stav i snart 3 år og har ikke hatt noen komplikasjoner :-) Ingen blødninger siden jeg satt den inn. Svært fornøyd!
3døtre1sønn Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2015 Høres lovende ut Takk! Flere med innspill?
kråkemamma Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Hatt stav siden jul ca Litt småblødninger uregelmessig. Ingen stress.
3døtre1sønn Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2015 Hatt stav siden jul ca Litt småblødninger uregelmessig. Ingen stress. Ok, men det går sikkert over Er slik første 3-6-9 mnd med spiral også. Takk!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Jeg har p-stav nummer fire armen nå. Satte inn den første etter første fødsel. Da jeg tok den ut for å prøve på barn nr to, ble jeg raskt gravid. Jeg har hatt mensen som vanlig med staven. I begynnelsen var det veldig mye og lenge, men det har gått seg til. Har en mistanke om at jeg er mye mer premenstruell med staven, men er ikke så lett å vite om det dårlige humøret en gang i måneden hadde vært bedre uten stav. Fordelen er ihvertfall at du ikke trenger tenke på det i tre år. Går fort å sette den inn hos legen. Gjør ikke vondt, merker heller ikke at den er der. Anonymous poster hash: bdea7...7a9
kråkemamma Skrevet 10. mai 2015 #7 Skrevet 10. mai 2015 Hatt stav siden jul ca Litt småblødninger uregelmessig. Ingen stress. Ok, men det går sikkert over Er slik første 3-6-9 mnd med spiral også. Takk! Da er det håp her. Takk
HvittHus Skrevet 10. mai 2015 #8 Skrevet 10. mai 2015 Jeg har brukt P-stav som prevensjon i over 10 år. Veldig fornøyd og ingen bivirkninger.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #9 Skrevet 10. mai 2015 Har også hatt p stav i 9 år, altså 3 ganger. Veldig fornøyd. Blødde mye før, nattbind de første dagene, rygg og magesmerter, alt dette forsvant. Et mirakel for meg. Kan anbefales. Anonymous poster hash: d8d80...a23
Lille krøll Skrevet 10. mai 2015 #10 Skrevet 10. mai 2015 Har hatt pstav i 14 år sammenlagt. Lite blødninger, ofte mindre enn før jeg brukte pstav. Veldig mange som er ustabile de første 4-6 mnd med pstav, kan være både humør og blødninger.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #11 Skrevet 10. mai 2015 Blødninger hele tiden i 1.5 åt Anonymous poster hash: ed16f...aab
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #12 Skrevet 10. mai 2015 Måtte ta den ut pga blødninger, ekstremt hormonell, ingen seksuell lyst og vaginal tørrhet. Anonymous poster hash: 77ccb...900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå