Gå til innhold

Hjelp til å regne skolepoeng

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et snitt på 3,4 og må ha 3,5 for å bli lærer. Noen som vet om det er noe som heter fordypningspoeng ? Og noen som har kommet inn med lavere poeng ? Teller c-språk (3-årig) som språkpoeng ?

Anonymous poster hash: abd46...fb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk men jeg finner ingenting om fordypningspoeng 😔

Skrevet

Er det mulig å ta opp fag som engelsk fra grunnkurs og naturfag ? Eller må jeg velge engelsk fordypning fra vk2 da det er det siste jeg hadde ?

Skrevet

Altså jeg har regnet ut snittet mitt. Det skrev jeg i hovedinnlegget. Mitt spm er om det finnes fordypningspoeng (mener det gjorde det før) og om 3-årig c-språk telles som språkpoeng, eventuellt engelsk fordypning.

Skrevet

Snittet ditt har jo ingenting å si, for opptak bruker du enten skolepoeng eller konkurransepoeng. Nei, du får ikke forsypningspoeng (da hadde det jo stått der... !) og ja C - språk teller det står jo der....

Anonymous poster hash: c57d4...9b7

Skrevet

Da jeg gikk på videregående fantes det fordypningspoeng. Jeg fikk ekstrapoeng for å ta ekstra studiefordypning. Det var påkrevet å ta ett fordypningspoeng. Jeg tok tre. Men det var før reform -94 :)

Anonymous poster hash: 6cdc4...936

Skrevet

Da jeg gikk på videregående fantes det fordypningspoeng. Jeg fikk ekstrapoeng for å ta ekstra studiefordypning. Det var påkrevet å ta ett fordypningspoeng. Jeg tok tre. Men det var før reform -94 :)Anonymous poster hash: 6cdc4...936

Ett fordypningsfag skulle det visst stå.....

Skrevet

Da jeg gikk på videregående fantes det fordypningspoeng. Jeg fikk ekstrapoeng for å ta ekstra studiefordypning. Det var påkrevet å ta ett fordypningspoeng. Jeg tok tre. Men det var før reform -94 :)

Så da er jeg altså rammet av reform -94 og ingen fordypningspoeng på meg 😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...