Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Om svigermor, blir provosert. Siste nå var at hun hadde skulet skikkelig stygt på meg da jeg gikk ut av stua da vi var på besøk sist. Og at hun "sladrer om meg" til samboeren min (han blir jo sur på henne og provosert, men han prøver bare å ignorere oppførselen fremfor å si noe). Har henne helt opp i halsen, samboeren har det og, men hvordan slutte å la meg provosere av sånt og bare glemme det? Noen folk får man fnatt av, men kjenner det ikke er sunt å tenke så mye på det! Anonymous poster hash: 5ea3d...b10
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 har ingen råd, dessverre. sliter som bare pokker med min svigermor også. hun har en fasade som er viktigere en alt annet og hjelpes for noen konsekvenser det blir jeg er ikke og kommer aldri til å være villig til å godkjenne alt hun finner på, noe hun har forstått. så da veksler vi mellom å springe bygda rundt med slarv om meg, prøve kjøpe meg, og spille dødelig fornærmet. dess mer jeg får henne opp i halsen, dess mer "avhengig" er mannen av henne.... så du er ikke alene om å trenge råd Anonymous poster hash: 11a4b...70f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå