Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Har gått ned fra 88 til 82 kilo. Siste uken har jeg vært i flere festlige lag og spist kaker. Allerede er 2 kilo kommet på igjen. Skikkelig forskjell i ansiktet, carb face deluxe! Nå må jeg komme meg tilbake i sunne vaner! Blir deppa av hvordan kroppen føles nå. Anonymous poster hash: 2c164...e0e
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Men det er jo ingen fare når du vet hva det kommer av. Karbohydrater gjør at du samler mye væske, du vet det, da er det å ta hensyn til det. Skal jeg i festlige lag så spiser jeg veldig lavkarbo tidligere på dagen, går aldri sulten i et lag, og jeg holder meg til streng lavkarbo dagen etter. Da er det ikke noe problem. Anonymous poster hash: b9fa2...54d
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Takk for svar! Jeg vet hva det kommer av, det er bare litt kjedelig å måtte gå ned de samme kiloene to ganger, om du skjønner...😉 Håper jeg er nede på 83 i morgen tidlig, og tilbake på 82 til helgen. Hi Anonymous poster hash: 2c164...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå