Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Jeg sliter med å slutte å være utro. Det startet allerede med min første seriøse kjæreste. Selv om jeg elsket han høyt, ble fristelsen for stor, og jeg hadde en ons. Bare et par år etterpå var jeg utro med neste kjæreste. Ikke bare en men med fire forskjellige menn. Med kjæresten etter der var og også utro tre ganger. Vi holdt likevel sammen i nesten 12 år og fikk barn sammen. Det ble slutt av andre årsaker og med neste kjæreste var jeg utro med eksen min. Nå er jeg sammen med enda en ny mann og denne har jeg tenkt å holde på. Men nå kom det en ny fristelse opp og jeg kjenner på meg selv at jeg har vanskelig for å holde meg unna. Det er spenningen, oppmerksomheten, jaget, lysten, lidenskapen +++ ååhhh.. jeg sliter sånn. Hva skal jeg gjøre? Hvordan skal jeg tenke? Hvilken måte må jeg jobbe med meg selv for å unngå neste feilskjær? *huske anonymknappen :/ * Anonymous poster hash: d5631...4b5
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Har du blitt avslørt alle gangene da? Hvorfor det i tilfelle? Skal man være utro må man iallefall skjule det.. Anonymous poster hash: 7e625...aee
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Jeg tror du hadde hatt godt av en pause fra alle menn. Enkelt valg: Vil du beholde han holder du deg på matta. Vil du ikke beholde han, kan du jo kose deg litt både her og der. Anonymous poster hash: b0116...54b
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Har det litt på samme måte som deg, men har klart å avslutte før det har gått så langt som til utroskap. Men frykter det blir å gjøre det en dag. Hater at jeg gjør det, på samme tid elsker jeg spenningen og utfordringen. Ingen gode råd til deg Anonymous poster hash: 30671...de5
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Jeg var slik som deg før.. Men nå har jeg ikke vært eller hatt trang til å være utro på over tolv år.. Jeg var usikker på meg selv, rett og slett og søke oppmerksomheten jeg fikk av andre menn. Dette gav seg etterhvert som jeg ble voksen, og er ikke utro mer. Vet ikke om det hjelper? Anonymous poster hash: 2da24...bd4
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #7 Skrevet 10. mai 2015 Kan du ikke bare være singel da?! Var utro mot en av mine kjærester. Jevnlig, jeg dro bort til han andre på besøk med typen hjemme og løy om at jeg hadde barnepass og måtte hjem etterpå.. Det ble slutt mellom oss, fortalte aldri at jeg var utro. Så ble jeg mer seriøs med han jeg bedro han med. På fylla traff jeg min nåværende samboer og vi lå sammen. En mnd senere avsluttet jeg det hele. Har vært i et forhold i to år og har ikke vært utro siden og aldri vært fristet. Hadde et vanvittig behov for bekreftelse hos menn. Har man nok følelser for den andre gjør man ikke slikt. Anonymous poster hash: 9fdfa...d9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå