Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Samboer fikk nylig en brannskade på armen ( skaden er bare 5 dager gammel) og vil tatovere over, går det an ? Anonymous poster hash: 43feb...a35
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Det er mulig. Men han må vente til armen har helet helt ferdig. Kanskje ser det ikke så gale ut som han tror. God bedring til mannen din, så veldig vondt ut:( Anonymous poster hash: b8314...643
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Nei det går selvfølgelig ikke an å tatovere over ev fersk brannskade. Han må vente til den er helt leget. Det kan bli nyse resultat over en skade der det er arrvev så de garanterer ikke noe Anonymous poster hash: 1e60e...0aa
HvittHus Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Denne skaden vil minske vesentlig med tid og stund. Vent med å ta noen avgjørelse til det er gått iallefall et år.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Ja det er mulig. Har selv tatovert over en brannskade. Men han må nok vente en stund før han kan gjøre det. Huden trenger tid Anonymous poster hash: d07c6...599
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Nei det går selvfølgelig ikke an å tatovere over ev fersk brannskade. Han må vente til den er helt leget. Det kan bli nyse resultat over en skade der det er arrvev så de garanterer ikke noe Anonymous poster hash: 1e60e...0aa Hvem faen har sagt at han skulle tattovere NÅ når skaden er så fersk??? Idiot... Anonymous poster hash: 39d8e...044
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #7 Skrevet 10. mai 2015 Hadde selvfølgelig ikke tenkte å tatovere før det var helt grodd...hehe Anonymous poster hash: 43feb...a35
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #8 Skrevet 10. mai 2015 Jeg som svarte tidligere. Min brannskade var ganske stygg. Og fikk litt ruglete hud i det området. Han som tatoverte meg var kjempe flink. For det vises nesten ikke. De fleste legger ikke merke til at tattovering en stikker litt ut enkelte plasser. Er også litt skrukkete. Men syn det er så mye penere med tattovering Anonymous poster hash: d07c6...599
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #9 Skrevet 10. mai 2015 Nei det går selvfølgelig ikke an å tatovere over ev fersk brannskade. Han må vente til den er helt leget. Det kan bli nyse resultat over en skade der det er arrvev så de garanterer ikke noeAnonymous poster hash: 1e60e...0aa Hvem faen har sagt at han skulle tattovere NÅ når skaden er så fersk??? Idiot...Anonymous poster hash: 39d8e...044 det var da voldsomt. Noe galt med deg? Har du det helt bra? Var slik jeg forsto det ut fra hvordan hi skrev innlegget sitt. Og nei jeg er ikke en idiot, men lurer litt på deg. Noe galt er det i alle fall med deg Anonymous poster hash: 1e60e...0aa
Hjertefru Skrevet 10. mai 2015 #10 Skrevet 10. mai 2015 ut i fra bildet og at skaden har skjedd såppass nylig vil mitt råtips være at dette nesten ikke vil vises om noen uker. Må gi huden sjans ti å heles..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #11 Skrevet 10. mai 2015 han jobber på kjøkken å har brent seg mangen ganger før. Han sier denne gangen er det anderledes..han tror det vil bli et ganske stygt arr der..HI Anonymous poster hash: 43feb...a35
Lillefugl🐦 Skrevet 10. mai 2015 #12 Skrevet 10. mai 2015 Absolutt! Har tatovert over brannskade selv. 😊 pass på å få tak i en dyktig tatovør.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #13 Skrevet 10. mai 2015 Nei det går selvfølgelig ikke an å tatovere over ev fersk brannskade. Han må vente til den er helt leget. Det kan bli nyse resultat over en skade der det er arrvev så de garanterer ikke noeAnonymous poster hash: 1e60e...0aa Hvem faen har sagt at han skulle tattovere NÅ når skaden er så fersk??? Idiot...Anonymous poster hash: 39d8e...044 det var da voldsomt. Noe galt med deg? Har du det helt bra? Var slik jeg forsto det ut fra hvordan hi skrev innlegget sitt. Og nei jeg er ikke en idiot, men lurer litt på deg. Noe galt er det i alle fall med deg Anonymous poster hash: 1e60e...0aa Spesielt å tolke noe som ikke er nevnt... Anonymous poster hash: 39d8e...044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå