Gå til innhold

Mulig å tatovere over en brannskade? Se bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer fikk nylig en brannskade på armen ( skaden er bare 5 dager gammel) og vil tatovere over, går det an ?

Anonymous poster hash: 43feb...a35

post-42-340455_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig. Men han må vente til armen har helet helt ferdig. Kanskje ser det ikke så gale ut som han tror.

God bedring til mannen din, så veldig vondt ut:(

Anonymous poster hash: b8314...643

Skrevet

Nei det går selvfølgelig ikke an å tatovere over ev fersk brannskade. Han må vente til den er helt leget. Det kan bli nyse resultat over en skade der det er arrvev så de garanterer ikke noe

Anonymous poster hash: 1e60e...0aa

Skrevet

Denne skaden vil minske vesentlig med tid og stund. Vent med å ta noen avgjørelse til det er gått iallefall et år. 

Skrevet

Ja det er mulig. Har selv tatovert over en brannskade. Men han må nok vente en stund før han kan gjøre det. Huden trenger tid

Anonymous poster hash: d07c6...599

Skrevet

Nei det går selvfølgelig ikke an å tatovere over ev fersk brannskade. Han må vente til den er helt leget. Det kan bli nyse resultat over en skade der det er arrvev så de garanterer ikke noe

Hvem faen har sagt at han skulle tattovere NÅ når skaden er så fersk??? Idiot...

Anonymous poster hash: 39d8e...044

Skrevet

Hadde selvfølgelig ikke tenkte å tatovere før det var helt grodd...hehe

Skrevet

Jeg som svarte tidligere. Min brannskade var ganske stygg. Og fikk litt ruglete hud i det området. Han som tatoverte meg var kjempe flink. For det vises nesten ikke. De fleste legger ikke merke til at tattovering en stikker litt ut enkelte plasser. Er også litt skrukkete.

Men syn det er så mye penere med tattovering

Anonymous poster hash: d07c6...599

Skrevet

Nei det går selvfølgelig ikke an å tatovere over ev fersk brannskade. Han må vente til den er helt leget. Det kan bli nyse resultat over en skade der det er arrvev så de garanterer ikke noeAnonymous poster hash: 1e60e...0aa

Hvem faen har sagt at han skulle tattovere NÅ når skaden er så fersk??? Idiot...Anonymous poster hash: 39d8e...044

det var da voldsomt. Noe galt med deg? Har du det helt bra? Var slik jeg forsto det ut fra hvordan hi skrev innlegget sitt. Og nei jeg er ikke en idiot, men lurer litt på deg. Noe galt er det i alle fall med deg

Skrevet

ut i fra bildet og at skaden har skjedd såppass nylig vil mitt råtips være at dette nesten ikke vil vises om noen uker. Må gi huden sjans ti å heles..

Skrevet

han jobber på kjøkken å har brent seg mangen ganger før. Han sier denne gangen er det anderledes..han tror det vil bli et ganske stygt arr der..HI

Skrevet

Absolutt! Har tatovert over brannskade selv. 😊 pass på å få tak i en dyktig tatovør.

Skrevet

Nei det går selvfølgelig ikke an å tatovere over ev fersk brannskade. Han må vente til den er helt leget. Det kan bli nyse resultat over en skade der det er arrvev så de garanterer ikke noeAnonymous poster hash: 1e60e...0aa

Hvem faen har sagt at han skulle tattovere NÅ når skaden er så fersk??? Idiot...Anonymous poster hash: 39d8e...044
det var da voldsomt. Noe galt med deg? Har du det helt bra? Var slik jeg forsto det ut fra hvordan hi skrev innlegget sitt. Og nei jeg er ikke en idiot, men lurer litt på deg. Noe galt er det i alle fall med deg

Spesielt å tolke noe som ikke er nevnt...

Anonymous poster hash: 39d8e...044

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...