Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Jeg huska ikke navnet på barnet 😲 veldig frustrerende 😣 Anonymous poster hash: f0fe7...b29
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Trillet pent ut med handlevognen og en skrikende unge i armen med to butikkansatte på slep. Lurt å faktisk betale for varene Anonymous poster hash: 13aed...e03
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Trillet pent ut med handlevognen og en skrikende unge i armen med to butikkansatte på slep. Lurt å faktisk betale for varene Anonymous poster hash: 13aed...e03 😂 hadde du lagt dem i poser da? Anonymous poster hash: f0fe7...b29
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Pakka inn posene med bikkjas nyinnkjøpte go'biter til venninna mi der jeg satt med en svær gavehaug å pakke inn til jul. Heldigvis kicka hjernen min inn igjen da jeg plutselig satt med julegaven til venninna mi i hendene uinnpakka, så hu slapp å få go'biter til jul :-P Anonymous poster hash: f4705...957
Gjest Antarctica Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Alt mulig på feil sted. Zalo i kjøleskapet, nøklene i brillehuset, har ikke tall på alle rare plasser ting lå.
Nullstress;) Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Var vel heller mannen I hus som slet med "amme-tåke" 😉 Datteren i hus har fått erstatning fra dag en, og det var mannen sin oppgave å lage melk, mens jeg skulle mate,rape og eventuelt skifte. Han har kommet opp på soverommet med pulverbpksen, vannkokeren, bare vann I flasken og sist men ikke minst: skittentøy! Som han hadde Vært helt nede i kjelleren for å hente 😂
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #7 Skrevet 10. mai 2015 Glemte av babyen på gangen da jeg gikk til bussholdeplassen, bodde heldigvis seks skritt unna og oppdaget det rimelig fort Anonymous poster hash: 4f986...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå