Gå til innhold

Noen sykepleiere som jobber natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å søke meg over til en nattstilling når permisjonen er over. Er litt interessert i å høre hvor mye du tjener på full ansiennitet og i hvilken stillingsprosent? :)

Anonymous poster hash: a354d...3f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber 63% natt og har 6 års ansiennitet, stiger til høsten. Har utbetalt 230000 ca i mnd netto.

Anonymous poster hash: 5d2b4...f26

Skrevet

23000 :P

Anonymous poster hash: 5d2b4...f26

Skrevet

Jeg jobber 63% natt og har 6 års ansiennitet, stiger til høsten. Har utbetalt 230000 ca i mnd netto.Anonymous poster hash: 5d2b4...f26

Takk for svar :) noen flere?

Skrevet

50 % stilling natt, full ansiennitet i kommunen,  utbetalt 19000. 

Anonymous poster hash: 3e883...71f
Skrevet

50 % stilling natt, full ansiennitet i kommunen,  utbetalt 19000.  Anonymous poster hash: 3e883...71f

Takk for svar :) hører gjerne fra flere :)

Skrevet

Før min nåværende stilling hadde jeg 63% nattstilling som spl. Fikk 19000 utbetalt hver mnd. Så tydelig at det er forskjeller på lønn. Selvfølgelig har det også med skattetrekk å gjøre også. Men jeg har mye gjeld. Så syns ikke jeg tjente særlig bra...

Skrevet

Jeg jobber 50% natt på sykehus.(7-8 vakte rmnd)
Ingen ansenitet.
ca 20000 utbetalt hver måned.
Men jobber et par vakter ekstra, og får aldri under 24000 utbetalt.
Ligger på 24000-32000 hver måned. Det er ikke mange ekstravaktene det er snakk om.

Selv begynte jeg rett i denne stillingen etter endt permisjon, har aldri angret et sekund, grei lønn, lite jobbing, mye tid med ungene.

Anonymous poster hash: d66a9...c49
Skrevet

Jeg jobber 66% natt. Har videreutdanning og full ansiennitet. Har utbetalt 23.000,- når jeg ikke jobber ekstra. Har valgt å betale ekstra skatt for å unngå restskatt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...