Gå til innhold

Mann med humor som er 15 år gammel gutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke å høre idiotiske vitser om alt som har å gjøre med sex lenger! Har gått så langt at han har ødelagt hele spenningen! Og nå har han furta i to timer fordi jeg sa et oppgitt herregud da han prøvde å være morsom igjen!

Gidder ikke å late som om det er morsomt, gidder ikke dra på smilebåndet engang!

Vet ikke hva jeg vil med dette, er bare så lei!!!

Anonymous poster hash: 9c69a...5aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var sikkert likedan da du ble sammen med ham. Den gang var det sikkert sjarmerende for deg.

Du har endret deg, mannen har det ikke - da forstår han sikkert ikke hvorfor du er så negativ siden han gjør det samme som fungerte da dere ble sammen.

Vil tro at det er langt mer enn hans humor som ikke fungerer i forholdet?

Anonymous poster hash: 29efe...956
Skrevet

Han var sikkert likedan da du ble sammen med ham. Den gang var det sikkert sjarmerende for deg.

Du har endret deg, mannen har det ikke - da forstår han sikkert ikke hvorfor du er så negativ siden han gjør det samme som fungerte da dere ble sammen.

Vil tro at det er langt mer enn hans humor som ikke fungerer i forholdet?

Anonymous poster hash: 29efe...956

hadde faktisk forventa han skulle blir voksen, men der tok jeg feil!

Anonymous poster hash: 9c69a...5aa

Gjest Antarctica
Skrevet

Vil tro at det er langt mer enn hans humor som ikke fungerer i forholdet?Anonymous poster hash: 29efe...956

hadde faktisk forventa han skulle blir voksen, men der tok jeg feil!Anonymous poster hash: 9c69a...5aa

Hvis dere var 15 da dere møttes kunne man jo vente det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...