Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Orker ikke å høre idiotiske vitser om alt som har å gjøre med sex lenger! Har gått så langt at han har ødelagt hele spenningen! Og nå har han furta i to timer fordi jeg sa et oppgitt herregud da han prøvde å være morsom igjen! Gidder ikke å late som om det er morsomt, gidder ikke dra på smilebåndet engang! Vet ikke hva jeg vil med dette, er bare så lei!!! Anonymous poster hash: 9c69a...5aa
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Han var sikkert likedan da du ble sammen med ham. Den gang var det sikkert sjarmerende for deg. Du har endret deg, mannen har det ikke - da forstår han sikkert ikke hvorfor du er så negativ siden han gjør det samme som fungerte da dere ble sammen. Vil tro at det er langt mer enn hans humor som ikke fungerer i forholdet? Anonymous poster hash: 29efe...956
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Han var sikkert likedan da du ble sammen med ham. Den gang var det sikkert sjarmerende for deg. Du har endret deg, mannen har det ikke - da forstår han sikkert ikke hvorfor du er så negativ siden han gjør det samme som fungerte da dere ble sammen. Vil tro at det er langt mer enn hans humor som ikke fungerer i forholdet? Anonymous poster hash: 29efe...956 hadde faktisk forventa han skulle blir voksen, men der tok jeg feil! Anonymous poster hash: 9c69a...5aa
Gjest Antarctica Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Han var sikkert likedan da du ble sammen med ham. Den gang var det sikkert sjarmerende for deg. Du har endret deg, mannen har det ikke - da forstår han sikkert ikke hvorfor du er så negativ siden han gjør det samme som fungerte da dere ble sammen. Vil tro at det er langt mer enn hans humor som ikke fungerer i forholdet?Anonymous poster hash: 29efe...956 hadde faktisk forventa han skulle blir voksen, men der tok jeg feil!Anonymous poster hash: 9c69a...5aa Hvis dere var 15 da dere møttes kunne man jo vente det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå