Gå til innhold

Det spøker i barnehagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg ganske tvilsom til det, men hvem vet om det faktisk er ett liv etter døden?

Jeg jobber selv i denne barnehagen, har gjordt det i 6 år.

De eneste som har oppdaget noe er barna, og ja, jeg vet at barn sier "the darnest things", men..

Dette er en familiebarnehage for barn under 3 år. Jeg tar med den opplysningen for å poengtere at de mest trolig ikke har fortalt hverandre om det.

Rundt 10 barn gjennom årene har fortalt om at det er noen flere her.

De forteller alle det samme; det er ei gammel dame i gangen. "Hun ser så snill ut." var en beskrivelse ett barn gav. Så de er ikke redd for henne.

Det er også en gammel mann på verandaen.

Hvem vet?

Jeg har ikke merket noe.

Kan hende barn er mer sensitiv til slikt?

Anonymous poster hash: 5859e...8b3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies jo at barn kan oppfatte ting som vi voksne ikke gjør, at de ikke har fått det der "filteret" enda.

Jeg er ikke spesielt overtroisk, men har hatt et par opplevelser jeg ikke har noen logisk forklaring på, og jeg er åpen for at det kan være mer for oss når dette livet er over.

Anyways, jeg har en svigerinne som hadde med seg guttungen på 2 til kirkegården rett etter oldefaren var blitt begravet.

Gutten hadde ikke vært med i begravelsen og heller ikke fått fortalt at oldefar var borte.

Da de kommer inn på kirkegården går gutten i forveien rett bort til riktig grav, står ved siden av og ser oppover i "voksen-høyde" og skravler i vei.

Svigerinnen min spør hva han sier da hun kommer frem, "prater med offa (oldefar), offa lei seg".

Fikk litt ståpels da jeg hørte det.

Anonymous poster hash: bdae2...271

Skrevet

Spøkelser finnes ikke.

Anonymous poster hash: 9e55e...df0
Skrevet

Spøkelser finnes ikke.

Anonymous poster hash: 9e55e...df0

Ok

Anonymous poster hash: bd9ec...3ab

Skrevet

Jeg tror nok barna sanser noe som er der :)

Det høres ut som om det bare er gode energier, da :)

Anonymous poster hash: aaa64...537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...