Gå til innhold

Gravid men som absolutt ikke vil ha barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en tur på byn med en venn av meg så havnet i sengen sammen å hadde sex.

Ingen av oss hadde kondom å det ble til at vi forsatte uten.

Han trakk seg ut rett før han kom men likevel er jeg altså nå blitt gravid.

Han har sagt mange ganger at han vil ikke ha barn før om mange mange år.

Hva hadde dere gjort?

Fortalt at du var gravid med han? Eller latt vær å sagt noe også ikke skrive han opp som far?

Anonymous poster hash: ca601...6d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld men hvor gammel er du? Du framstår som en fjortis iallfall. Blir irritert når jeg hører sånt! Har ikke ungen rett til å vite hvem som er faren?

Skrevet

Skjønner helt ærlig ikke hvorfor du velger å beholde barnet.. vet ikke om du har barn fra før, men å ha barn alene er jævlig tøft. Jeg synes hvertfall det. Og skulle gitt en arm for å ha vært to om barnet jeg har. Ikke fordi jeg ikke klarer det alene. Men å ha noen å dele alt med, å ha noen å gjøre ting sammen med, noen andre som setter pris på rare ting barnet gjør og sier. Noen som kan ta over når du har nådd grensen din for trassing, eller la deg sove litt lenger en dag i uka. 

Jeg valgte ikke å bli alene med barn, men jeg synes det er veldig tøft hvertfall. Ville ikke gjort det frivillig.. 

Anonymous poster hash: a181a...e46
Skrevet

Jeg har ett barn fra før av som jeg er alene med å syns det går helt fint jeg.

Både jeg og han er blitt gravid med er 28 år.

Skrevet

Om du tenker å beholde barnet forteller du det selvfølgelig til pappaen og fører han opp som far!

Grunnene til det enkle

1. Ingen menn ønsker å ha barn på bygda de ikke vet om, han fortjener å få vite.

2. Barnet har rett på å vite hvor det kommer fra og hvem sine gener det har i blodet.

Anonymous poster hash: c07c7...32f

Skrevet

Inkluder han, regner med at han ikke vil at hans førstefødte skal være et utfall etter en bytur han ikke fikk lov til å si noe om.. Noe av det verste jeg hører om er damer som blir gravide og ikke snakker med barnefaren før hun skal ha penger.. Stakkars mann og stakkars unge.

Anonymous poster hash: 12e3f...bb1
Skrevet

Hvis dere ikke brukte beskyttelse, og det var greit for begge, burde det heller ikke være noe problem at du ble gravid. Synes du skal fortelle det. Sånt skjer gjerne når man har sex uten beskyttelse.

Skrevet

Hadde fortalt det så snart det var for sent å mase om abort. 

Skrevet

Ja er kanskje best å vente med å fortelle til det ikke lenger er mulig å ta abort.

For meg er abort helt aktuelt!

Skrevet

Hvis du skal beholde barnet, så må du si det, etter min mening.
Barnet har rett på en far, uansett om faren ikke er villig, dette kan forandre seg.

Men ingen barn burde vokse opp uten å vite hvem faren er, hvis det ikke er rimelig grunn for det.
Detter i mine øyne ikke en slik grunn.

Skrevet

Skjønner helt ærlig ikke hvorfor du velger å beholde barnet.. vet ikke om du har barn fra før, men å ha barn alene er jævlig tøft. Jeg synes hvertfall det. Og skulle gitt en arm for å ha vært to om barnet jeg har. Ikke fordi jeg ikke klarer det alene. Men å ha noen å dele alt med, å ha noen å gjøre ting sammen med, noen andre som setter pris på rare ting barnet gjør og sier. Noen som kan ta over når du har nådd grensen din for trassing, eller la deg sove litt lenger en dag i uka. 

Jeg valgte ikke å bli alene med barn, men jeg synes det er veldig tøft hvertfall. Ville ikke gjort det frivillig.. 

Anonymous poster hash: a181a...e46

Det er ikke bare bare å ta abort da, en skal leve med det også.

Jeg kan skrive under på at det kan være tøft å være alene med barn, men det behøver ikke være slik for alle.

Det spørs litt på hvem du er og hvem du har rundt seg, og ikke minst hvordan barnet er.

Selv valgte jeg å beholde barnet da jeg var 17år, jeg kom akkurat ut av et 2 år langt forhold, jeg var 18 når barnet bel født, barnefar var 19.

Det var beintøft, men jeg tror det har mye med meg selv å gjøre, jeg slet mye med depresjon og mye vondt skjedde i familien som gjorde det tøft. Gutten fikk også diagnose ADHD da han var 4 år (en er gjerne ikke helt forberedt på slik), så jeg fikk kjenne på at det kunne være tøft ja. Men jeg tror at det hadde vært mindre tøft hadde jeg vært eldre, med mer livserfaring.

Selvom barnefar IKKE ønsket barn, så har han vært en fantastisk far og en god støtte for meg i alle år etter, gutten er nå 18år.

Det er vel noe med å ta ansvar, det er alltid en mulighet til å bli gravid hvis du har sex. 

Vi diskuterte det, men til syvende og sist så sa barnefar at det var mitt valg, det var min kropp, jeg som skulle leve med valget, enormt modent av en 18år  gammel gutt, kan ikke forestille meg at min egen 18åring er slik :P

Men uansett det kan alltid være tøft å få barn, og det kan nok være tøffere å være alene.

Uansett hvor tøft det har vært, så kan en ikke angre på barna man får. 

Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten ham, selv om han har vært en real utfordring til tider.

Skrevet

Han skjønner vel sikkert etter noen mnd at han skal bli pappa om dere ses innimellom😉

Skrevet

Ta abort da hvis du ikke vil ha barn.

Anonymous poster hash: fcc94...d5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...